Stor_smil Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 ... hvor mange av dere ammer enda? Når har dere eventuelt tenkt å slutte å amme? Hvorfor ammer dere enda? Hvordan har dere tenkt å avvenne den lille med puppen? Ammer fremdeles her ja, mini er 19 mnd!
Ranveig R Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Etter 17-18 mnd blei det gradvis mindre og mindre amming. Sjølv om småen framleis var interessert var det lite melk igjen følte eg, og han hadde heller ikkje tid til å ligge i ro. Då han var 19 mnd var eg vekke frå han i fire dagar, og då eg kom heim att kjentes puppene heilt "tomme" ut, og det gjorde vondt når han sugde. Dermed bestemte eg meg for at det var nok. Når han spurde etter pupp (mest om morgonen før vi stod opp) sa eg at det var tomt, og det godtok han. No er det 1 mnd sidan vi slutta, og det har gått over all forventning. Det hender han peiker på puppen og seier "pupp" eller "namnam", men då seier eg at "ja, det er pupp, men det er tomt". Det blir godtatt utan protest. Eit par gongar har han vore litt ute av seg og spurd etter pupp, og har då fått smake. Han tar eitt einaste tak, slepper, seier "namnam" og er ferdig med den saka. Det var i alle fall slik det foregjekk hos oss, håpar du får det like enkelt når du kjem til det punktet av du vil slutte heilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå