Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Er i uke 30 nå, og syns at spark og bevegelser er blitt "svakere" den siste tiden. Det er liksom mer romstering og "seige" beveglser nå, enn klare og konsise spark og dytt, som det var tidligere. Ser bevegelser utenpå magen, men har til gode å se de store "bølgene". Jeg er overvektig, og vet at det kan ha sammenheng med hvor mye man kjenner og ser. Jeg vet at man helst ikke skal sammenligne med andre eller med egne, tidligere svangerskap, men jeg går allikvel mye og tenker på dette og håper alt er bra med den lille... Barnet har jo selvsagt litt dårligere plass nå, og det har vel en sammenheng med dette kanskje. Skal til JM i morgen, får høre litt med henne.. Erfaringer ??
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Tror det er ganske vanlig å kjenne mer romsteringer ettersom det blir trangere i livmoren for babyen. Jeg er selv i uke 37 og kjenner masse liv hele tiden, men de sterke sparkene har blitt byttet ut med store bevegelser. Ofte er magen helt vindskeiv fordi snuppa ligger på den ene siden! Babyen responderer også hvis jeg dytter borti, da trykker hun seg liksom tilbake på plass etterpå.. hehe. Er du urolig for lite liv, ta kontakt med fødeavdelingen! Er det noe de er opptatt av, så er det forandringer i forhold til hva som er normalen for deg og ditt svangerskap. Selv kjenner jeg liv hele dagen lang, og blir småstressa hvis det går en time uten at jeg har kjent noe.. men sånne ting er jo utrolig individuelt.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Har 4 uker igjen eller ska æ si 28 dager.. Her e tulla i sving te frokost, lunsj, middag og sent på kvelden.. Og slik har det vært nån mnd nu..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå