Gjest Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Det begynner å spøke litt for å føde på storken (Bergen) gitt :-( Fødte der med nr 2 og det var bare såååå kjekt å være der, men en får ikke være der om man har svk.forgiftnign og akkurat nå er jeg helt i grenseland for å ha det. Kryss fingrene for at dette går tilbake da jenter, jordmor sa at det kunne gå tilbake av seg selv så lenge det var så lite, så jeg håper!
Alba44 Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Krysser fingrene for deg, Alva!! ******************************** ******************************* Håper du unngår svang.sk.forg.!
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Takk skal dere ha! Ble faktisk skikkelig deppa nå. Har jo lenge vist jeg er i faresonen pga raskt stigene ødem og at jeg har hatt det før (med nr 1), men har jo likosm håper i det lengste å slippe, nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Håper bare jordmor har rett i at det kan gå tilbake!
boble <3 Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Krysser alt for deg, håper virkelig du slipper svangerskaps forgiftning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå