Gå til innhold

Jeg MÅ bare spørre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det passer seg her, men jeg er 22uker på vei iallefall..så.. hvorfor ikke. Og jeg er en sjenert liten sjel så jeg tørr ikke akkurat spørre legen min om dette.

Har noen andre her opplevd at hele greiene der nede har vokst? Altså venusberget, indre og ytre kjønnslepper + huden rundt klitoris. =S

Jeg oppdaget dette da jeg var i uke 19, men da var det bare de indre kjønnsleppene mine.. og nå har hele sulamitten vokst, altså blitt "tykkere", eller hva jeg skal si.

Er dette vanlig, eller burde jeg ta mot til meg å snakke med legen? Kan jeg ha fått vann i kroppen DER.. eller? =S Uff.. er så vemmelig for jeg merker betydelig forskjell på nå og slik den så ut før jeg ble gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*kremt* Den skal være sånn...hihihi

Skrevet

Jeg mener å ha lest at det er vanlig, men husker dessverre ikke hvor!!!

Skrevet

Okey, nå kan jeg virke meget airhead.. Men.. den skal være sånn? o.O Skal vel ikke være sånn om jeg vanligvis ikke ser sånn ut der..

Skrevet

Takk for svar!

Men vil den bli normal igjen? eller er det slik den vil se ut for resten av livet?

(første graviditeten min så er jeg er totalt nybegynner på alt som har med det å gjøre)

Skrevet

hihi, tror nok ikke du er den eneste, fikk litt sjokk første gangen jeg også :)

Det blir vanlig igjen når graviditeten er over heldigvis!

Skrevet

hihi fikk sjokk her jeg ogsaa:) musa ser jo helt opphovna ut hehe.. ser ABSOLUTT ikke slik ut til vanlig.. leste her tidligere, at det var heeelt normalt =) er nesten 100% sikker paa at den blir normal igjen etter foedsel.. hehe.. Men ta det med ro du. det er normalt.. men ser ganske saa rart ut hehe :P

Skrevet

er normalt ja! Kommer visst av økt blodgjennomstrømning der, så når graviditeten er over, blir det nok tilbake til det normale igjen :)

Skrevet

takk gud at det var flere.. Ser jo ut som den BOLLA! Men man sier vell ikke neitakk til en kortvarig forandring :P

Skrevet

Jeg kan jo legge til at det er vanlig å få åreknuter der også - så vi har litt å glede oss til fortsatt! Forsvinner etter fødsel det også, heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...