Gjest Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Klarer ikke dette med å være mamma jeg! Teodor falt nettopp ut av sengen vår, begynte å blø neseblod å gråt og gråt... Jeg bare gråter og gråter, føler meg som den verste mamma i verden... Han falt jo ned fra stellekommoden da han var 6 mnd... Er det farlig at han faller ned fra sengen? Han landet på ansiktet... Han sov da det skjedde, og gråt liksom i søvne etterpå...Blødde ikke mye, men nok til at jeg vurderer å si fra meg rollen som mamma.... Han slår seg så mye for tiden... Knuser hjertet mitt! Skal kjøpe fullt verneutstyr.....
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 du er IKKE en dårlig mor. barn slår seg og sånn er det, dessverre så kommer det å være mer fall i fremtiden. tror ikke at han har tatt noen skade siden han falt ut av senga men han blødde sikkert siden han landet på ansiktet. lurt å ha masse puter eller lignende rundt så de ikke faller. de er veldig aktive disse små...vi kan bare gjøre så godt vi kan ikke noe mer. jeg vet at det er vanskelig men du må stå på. bare tenk litt gjennom hvor du legger han når han skal sove. var deilig når de var helt små ikke sant trengte ikke beskymre seg om de falt. det skal gå bra skal du se sender en klem til deg jeg...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå