Gå til innhold

Aktivitet


solstråla78

Anbefalte innlegg

Hva finner dere på med deres babyer om dagene? Kan han/hun ligge alene og leke litt eller må de underholdes hele tiden i våken tilstand? Vår gutt kan leke litt under babygymmen og på teppe med rangler, ball etc, men liker ikke så godt at jeg ikke er der. Prøver å være der sammen med han så mye som mulig, men er jo nødt til å gjøre litt småting..Tar han av og til med rundt i vippestolen slik at han kan se når jeg henger opp tøy, lager mat etc..Virker det stressende på små når mamma eller pappa gjør div ting i huset..Må jo gjøre litt i hvertfall, greit å ha middagen klar når sambo kommer hjem. Prøver å gjøre ting når han sover, men siden soving ikke alltid er så enkelt så må noe gjøres ellers også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir mye trille turer, eller iallefall farter rundt, men er vi bare hjemme en dag sover hun vel ca 4-5 timer og ellers kan hun ligge ganske lenge å leke aleine under f.eks babygymmen eller i grinda med leker mens jeg gjør ting og vippestolen da, den er hun gla i:)

Så blir det jo mye kos å leking sammen med henne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :o) Vi har d litt sånn som du beskriv. På morran syns ho d e greit å ligge aleina på gulvet, men utover dagen blir ho mer å mer selskapssyk. Æ tar ho med på div gjøremål. Æ trur d e bare sunt førr dæm at dæm lære helt fra dæm e bitte små at d e andre ting som åsså må gjøres. Æ gjør d jo selvsagt artig førr ho da, når vi brette klær leke vi borte-bø leken, når æ heng opp våte klåær får ho kjenne på dæm når dæm e våt osv. utfordre sansan hennes. Middagslaging e æ så heldig å ha søstra som avlede ho litt, ellers e d på gulvet å trene nakken :o) D e jo kos å leke m dæm, men som du sir man må jo få gjort nåkka. Ho elske førresten å sitte naken i vippestolen å se på når æ dusje, trur d e d ho like best i løpet av dagen av aktiviteta som ho må være m på som di voksne gjør:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...