Gå til innhold

Helt på siden. Hva er best, skinn- eller stoffsofa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på en lys sofa også. Drit lei den mørke jeg har. Men går det an med småbarn?

Noen eksperter der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen ekspert, men vi har skinnsofa og kunne aldri tenkt oss noe annet. Søsteren min har lys stoffsofa. De har en sønn på 2 år og de har masse stygge flekker i sofaen.

Skrevet

Jeg har skinnsofa og kjempe fornøyd med det, skal ikke byttes ut før barna er store. Jeg synes det er greit å slippe å være redd for sofa`n min. Bare å tørke av.

Skrevet

Med en lys sofa er det nok en fordel med skinnsofa. Vi har stoffsofa og med to barn under to år blir det lett flekker, men jeg gidder ikke bytte den ut før barna er ferdige med den verste grisealderen (stoffet kan egentlig vaskes lett med en klut for å fjerne flekker, men da må det gjøres ganske kjapt etter at ulykken er ute).

Skrevet

Takk for svar. Ja lys stoffsofa er vel som å be om å bli unødvendig uvenn med ungene :-(

Skrevet

Vi har en beige stoffsofa som vi kjøpte før vi fikk barn. Nå har vi ei på 3 år og ei på 4.5mnd. Sofan ser forferdigli ut, full av flekker... og vi har en VELDIG veloppdragen 3-åring. Nå har vi kjøpt en skinnsofa, og det er ikke tvil om hva vi anbefaler... med små barn er skinn definitivt å foretrekke foran stoff!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...