Coolbela Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Skal i bryllup i begynnelsen av juli og har da ca 3 uker igjen til termin. Altså, stor og rund er jeg blitt. Men jeg synes de pene kjolene på feks mamasita.no er så skrekkelig dyre, men også veldig fine. Bruker ca. str. 42 til vanlig, er 168 høy. Synes det er for galt å kjøpe dyrt tøy når dette er siste svangerskapet mitt. Kan noen please hjelpe?
Én til Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Føler med deg! Jeg skal også i bryllup i beg av juni, har da bare drøye 2 uker til termin.. Men har oppdaget at det faktisk er mange vanlige "ikke-gravide-kjoler" som passer knallbra! Ta en titt på f.eks. Lindex, KappAhl og Oasis.. der fant ihvertfall jeg kjoler som passet meg, og jeg bruker også str 42 til vanlig og er 165 høy. Snittet som er så moderne nå passer jo oss gravide perfekt - særlig de med snitt under puppene, litt sånn 70-talls inspirert :-) Jeg gidder heller ikke kjøpe en dyr gravid-kjole nå som jeg har så kort tid igjen av svangerskapet...
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 eneste kjolene jeg har er "billige" kjoler fra H&M til 249,- osv.. Men de er fine de da:D http://i108.piczo.com/view/3/2/v/k/j/a/r/j/g/g/k/x/img/i270243713_50298_6.jpg Denne fx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå