lille_sol Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Skal prøve å få noen til å synge solo i kirka i bryllupet vårt. Kirkekontoret sa at det ikke gikk å få spille cd med sangen vår på, så da må jeg prøve andre ting. Er det noen flere som skal ha noen til å synge? Og hvem har dere fått til å gjøre det? Er det noen som spiller til? Er så usikker på hvordan jeg skal løse dette, trodde jeg hadde en plan ang å spille cd'en rett etter vi er viet, men det kunne vi jo ikke få.
Blubblubb Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Du kjenner ikke noen som synger i et kor? De kan kanskje stille med en mindre gruppe for noen kroner - avhengig av hva slags sang du vil ha, da. Ellers finnes det sikkert noen du kan leie, og de kjenner gjerne en pianist som kan akkompagnere - evt. kan kanskje organisten hjelpe til. Da en i et kor jeg sang i for mange år siden gifta seg, skulle vi synge og servere i bryllupet. Midt under vielsen var det satt opp i programmet at vi skulle synge, men det bruden ikke visste var at brudgommen var solist - det var utrolig nydelig og vi hadde egentlig problemer med å fullføre fordi tårene trilla på de fleste jentene - for ikke å snakke om på bruden!
Milletrille Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Er det i Oslo-området har jeg en barndomsvenninne som er utdannet sanger og tar på seg oppdrag i bryllup osv.. Send meg en PM hvis du ønsker nr el mail til henne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå