MissUnderCover Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Hvorfor er det ingen debatt om gjøvik sykehus som fødested, er jo for lillehammer? Inne på Fødested, og så debatter...
oktoberjentene;) Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 hm.. det var da rart.. Gjøvik er jo ikke så liten plass liksom.... men har hørt masse bra om gjøvik.. alle er fornøyde som jeg har snakket med....;o)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Jeg har også stor troa på Gjøvik... Jeg lurte først på om jeg skulle dra "hjem" til sunnmøre og få der... Men Ålesund Sykehus virker IKKE som plassen for meg... Har MYE bedre inntrykk av Gjøvik!
MissUnderCover Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2007 Ja jeg var kjempefornøyd etter omvisning der, og gleder meg bare mer, så er ikke det... Vel vel, skal fortelle alt så fort jeg har vært der... hehe
oktoberjentene;) Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Ja det må du gjøre ;o) ønsker deg masse lykke til.. skjer vel noe om ikke så mange dagene....
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Ja, du skal vel PRESSE ut fort som fy du da: P Hvordan er SR nå da mum&dad? Utålmodig?
MissUnderCover Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2007 Ja han begynner å vente litt han og nå.. hehe Har drivi helt i hundre med barnerom og båt og diverse, hehe men det første han spør om klokka fem på morran før jobb; ingen rier enda?? hehe Håper det skjer noe her snart.. Hvordan er formen din da chicka?
roru Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 Jeg har ikke hørt hverken for el. mot Gjøvik, men de skal ihvertfall sette igang fødselen før andre plasser i landet mener jeg. Lillehammer setter igang fødselen 7 dager over termin dersom ikke annet tilsier noe annet. Eivind Nackling som er f.lege på Lillehammer var ute å sa det i vinter at alle Opland s.husene gjorde det. Selv skal jeg føde på L.hammer og har gjort det en gang før også og er veldig fornøyd med det.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 Formen min er faktisk bedre enn på lenge... Mye spark og liv, bekkenløsningen ser ut til å ha gitt seg mye.. Sover bedre enn på en stund, selv om det er så som så...
MissUnderCover Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. mai 2007 Nei Ikke enig der altså.. jeg ringte føden for et par spm jg hadde, og spurte om dette i samme slengen, og de ser an litt, men jeg blir ikke igangsatt før 30 mai, og jeg hadde termin 13 mai... de venter enda litt lenger enn 14 dager. Hvis det ikke er noe spes da såklart...
roru Skrevet 22. mai 2007 #11 Skrevet 22. mai 2007 Dette var rart, snakket med j.mor i Midt Gudbr.dal og ho sa at de skal sette igang 7 dager etter termin. Det var en debatt på tv`n om det og da skryttte Nackling av dette, mens Bærum var det sykehuset i landet som ventet lengst med å sette igang en fødsel. Synest det er synd dersom de ikke står for det de har sagt.
MissUnderCover Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. mai 2007 Ja det syns i grunn jeg og!! Er så lei av å vente. Men skal høre med legen min når jeg skal dit i mmorgen. Men det var altså de på føden også som sa at man er jo ikke overtid før 14 dager etter termin, så det ble vurdert ut i fra formen, og hvis mor og barn begge er i form er det ingen grunn til sette i gang.. hrm!!!
roru Skrevet 22. mai 2007 #13 Skrevet 22. mai 2007 Dersom jeg var deg og du har muligheter for å velge, ville jeg ha sjekket ut hvilket sjukehus Nackling jobber på og evt. funnet ut om det er greit å bytte s.hus. Håper du finner ut av det, jeg kommer til å sette meg i døren på føden dersom jeg blir gående over tiden, for jeg har hele tiden sett for meg at jeg skal ikke gå så lenge over:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå