Skrømti Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Inni? Husker det var et innlegg om det for ikke så lenge siden, og jeg sier som ei sa der: "Hæ, må man rengjøre inni?" Det blir jo rent og fint med det kokende vannet ville jeg tro. Ellers ville jeg kanskje tatt litt klor i, det gjør jeg med kaffekanna, men den blir jo skitten/belegg etter 2 sek og da.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Ja, jeg husker at det var et innlegg om det, men husker ikke hvordan den skulle gjøres ren.. Jeg trodde heller ikke at man måtte gjøre ren den, men når jeg kikka oppi den nå så ser det ut som om den trenger å gjøres ren ja.. Har bare hatt vann i den, men minnes det sto noe i det innlegget om et belegg som la seg i den.. Og min er noen år gammel..
Bonusmamma13 Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Leste et sted at den kan rengjøres ved å ha litt sitronsaft oppi og så koke opp vannet
#Prinsemor# Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Jeg bruker bakepulver og kokende vann, egner seg ypperlig til å rense kaffetraktere og termoser også. Skyll godt med kokende vann et par ganger. Da blir det som nytt igjen.
nutri Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Det blir gjerne avkalkninger fra vannet i vannkokeren, ja. Du kan også bruke samme rens som til kaffetraktere. Tror det er pulver som fås kjøpt i dagligvare, de med litt godt utvalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå