Mariana_K Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Har jo nok av uker igjen....men man vet jo liksom aldri når det skjer...!
3+1=4 071107fødeklar Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 første gang så pakket jeg den i uke 31-32 tror jeg..den sto på soverommet til at vi skulle dra..fødte da 14 dager for tidlig så det var jo flott å ha baggen klar..utenom ladder og camera..det tok jeg i hånda når vi dro ut døra..
Lily* Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Sist gang var veska klar sikkert to/tre måneder før...hehe ja litt ivrig i avtrekkern, tipper vi vil pakke rundt en måned før...
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 skal ha den klar 1 mnd før. Sist gikk vannet 3 uker før og jeg dro på føden med bare t skjorter hehe. Litt stressa og ikke klar for å føde å når dama sier , ta baggen og kom med en gang ble nå jeg livredd hehe. Selv om det er kort vei var det travelt at mannen måtte dra hjem og pakke på nytt når han skulle overnatte der. De er ikke såååå flinke å pakke de mannfolka selv om du tegner beskrivelse.
vimsen Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Sist lagde jeg en oversikt over hva jeg skulle ha med, men bagen ble vel ikke pakket før rett før. Nå bor vi bare fem min fra sykehuset så dersom noe var glemt var det heller ingen krise. Denne gangen har jeg et veldig avslappet forhold til pakkingen. Kommer til å sørge for å ha toalettsaker, klesskift og kamera lett tilgjengelig et par uker før termin.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Jeg skal pakke bagen snart, er i uke 27 nå. Sist satte fødselen igang i uke 35 og naboen måtte komme å pakke. Den gangen hadde jeg sååå god tid, hadde ikke tenkt tanken på at jeg skulle få så tidlig. Best å være forberedt.... Vi bor da flere timer unna sykehuset så det er ikke bare for mannen min å stikke innom med det jeg trenger.
~La luna~ Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 jeg skal pakke den i uke 32 tenker jeg. Fødte i uke 35 sist, og hadde ingen bag klar. Rakk heller ikke få m noe som helst siden ting gikk i turbofart. (min familie gjorde et godt forsøk dagen etter, men fant ingen ting av det jeg ønsket..) Så for å få m meg mine mest behagelige klær, skal jeg ihvertfall ha den klar tidlig denne gangen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå