tina 79:) Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Jeg må inn på sjekk i dag for å se om det faktisk ER fostervann som sildrer ut av kroppen min! Sitter hjemme nå, med truseinnlegg nr 3 på 3 timer, svake mensmurringer i ryggen og nervene litt i helspenn. Skal til Ullevål kl 16. TENK HVIS DET SKJER NOE NÅÅÅÅÅ!!! Hjelpes
boble <3 Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 oooooh uten at jeg er ekspert, så høres det ut som det er noe på gang. Så kjempe spennende:0) Lykke til!!!
tina 79:) Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2007 tør nesten ikke å håpe på at det er noe, har jo fortsatt 8 dager igjen til termin, og mamma gikk laaaangt over termin med alle oss søsknene. Men kan jo håpe at det ikke er falsk alarm
boble <3 Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Krysser fingerene for deg. Mamma gikk 15 dager over med meg, men jeg fikk min første sønn på termin dagen, så det trenger ikke være genestisk. Håper du kommer med oppdattering:0)
tina 79:) Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2007 Nei, det er det jeg tenker på også, har ikke hatt noen likheter med mammas første svangerskap. Er så utrolig varm... hele kroppen koker, uten at jeg har feber. Men ingen tegn til rier, bare små kynnere og ryggvondt... Oppdatering kommer!
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 høres nesten ut som at det ikke er så lenge til lille kommer! lykke til og stor klem fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå