Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har fått det med kløe. Klødde bare litt på puppene til å begynne med. Nå klør jeg på mage og armer. Pitte små røde nupper, nesten som en allergisk reaksjon. Noen som vet om en klø lindrende

krem jeg kan bruke. Blir sprø..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aurax (fås reseptfritt på apoteket) er kløestillende. Alo vera gel/krem er kjølende og har en viss kløestillende effekt.

Skrevet

Flott. Tusen takk. Og den kan vi ta om man er graivd?Må kjøpe med en gang, nlir gaaaal..

Skrevet

Jeg klør under bena og da spes. om natten. Jeg fikk hør at jeg burde ta meg en tur til legen. Svangerskapskløe kan være skaldelig for barnet og deg. Fikk beskjed om å ta leverprøver. Alt var bra... heldigvis:) Legen gav meg noen kløestillende tabletter som ikke er skaldelig for barenet. De har også en bivirkning som ikke gjorde meg noe. En blir litt trett av de, noe som passet meg veldig bra da jeg har problemer med å sovne for tiden. Bena mine løper som trommestikker etter at jeg har lagt meg:(

Eurax er ikke skaldelig så det kan du ta. Det fikk jeg beskjed om. Så nå tar jeg kløestillende tablett om kvelden + at jeg smører inn fotsålene mine før jeg legger meg. ( Prøver også å unngå søtt etter kl 18, noe som ikke er så lett siden jeg har et søtsug som ikke ligner noe!!)

Skrevet

Aurax kan du bruke ja, den kan også brukes i underlivet om man har kløe der også;)

Skrevet

mener selvfølgelig Eurax

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...