3 blir 4 Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Hei jenter! Skal en tur innom Oslo til helgen og vil gjerne ha tips om hvor jeg kan finne mammaklær? Ha en fin dag alle sammen!
Mor til en stor og en liten Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Gina Tricot har ikke mammaklær, men pga årets mote har de MASSE flotte tunikaer,topper og lange singleter som passer oss med gravide mager perfekt også er det BILLIG :-)
3 blir 4 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2007 Hvor ligger Gina Tricot? Deilig med klær som ikke typiske mammaklær, litt mer spennende synes jeg!
Mor til en stor og en liten Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Lille Grensen. Hvis du står i veien rett bak stortinget og ser mot slottet,så går du inn mot høyre. Det ligger en Burger King nesten rett ved Gina Tricot.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 De har mammakolleksjon på Oslo City hos både Lindex og H&M. De har også mamakolleksjon på Lindex i Karl John og H&M ved Stortorget (i 3. etg.). Ellers er det en dyrere mamabutikk på Stortorget over Glasmagasinet (Den kule magen heter den tror jeg) og på Majorstukrysset finnes det en liten butikk som heter Svangerskapet. Håper dette var til hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå