Mille** Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Sliter med å finne UV drakt til minsten, men ser nå at de selger det på taxfree, 379 tror jeg det kosta. Bare et tips hvis det er andre som heller ikke får tak i det. )
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Vi vurderte å kjøpe det første gangen vi var i syden men droppet det. Syns synd på ungene som må svette i de. Greit på større unger som bader hele tiden og får kjølt seg ned. Vi holdt henne heller i skyggen.
Stor_smil Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Hehe, skrev akkurat om det på skravel. De selger todelt drakt på lindex for 199,-. Er ikke hel drakt da.. men t-skirt og shorts. De var lette i stoffet, så jeg tror ikke barna vil føle seg svett og varm i dem. Det er jo bare å prøve seg frem.. ha dem på når de er i solen, og la dem lufte seg litt når de er i skyggen
Mille** Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2007 Var på Lindex i går, de hadde ikke det der. ( Blir å kjøpe en litt stor str. så blir det litt luftigere. Heller svett enn solbrent. Ikke barebare å holde en aktiv nesten 2 åring i skyggen hele dagen! )
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Er jo bare å smøre godt ca anenhver time da og eventuelt spise lunsj eller lignende når solen steker som værst Tenk deg selv om du skulle måtte gå i våtdrakt på stranden?
Mille** Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2007 Kjenner snuppa så godt at jeg vet det blir hyling og en h.... kamp når vi skal smøre. Orker ikke det. Er jo absolutt ikke det samme som våtdrakt. Men, du gjør som du vil, så gjør jeg det jeg syns er best for mine barn. )
Little Miss Naughty Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Hei, vil bare fortelle om min erfaring med UV drakt. Har nå brukt det på mine barn de siste 4 år og det har aldri vært problemer med at det er for varmt. Som regel er disse draktene nokså tynne og midt på dagen holder vi oss inne allikevel. UV draktene tørker også som regel veldig fort slik at barna slipper å gå i våte klær. Mine barn blir begge veldig lett solbrente og da er disse UV draktene gull verdt. Men en liten baby bør for det meste være i skyggen men draktene er supre når de nærmer seg 2 år og har blitt mer mobile.
Mille** Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2007 Ja, ikke sant! Hadde dem til henne i fjor også, da var hun 8-9 mnd og lærte å krype i syden. Høres det er hudleger som anbefaler dem også, syns det er en kjempelur investering. )
Little Miss Naughty Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 Hei - har hørt at de har det på Apotek 1. Jeg har kjøpt mine på denne web siden i UK http://www.nozoneuksunprotectiveclothing.com/nozoneshop/home.php de har veldig fine produkter.
Mille** Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. mai 2007 Har hørt på flere apotek, de har ikke. Vi reiser til Kreta på lørdag, satser på å kjøpe det på taxfree. )
Monstermamma Skrevet 23. mai 2007 #11 Skrevet 23. mai 2007 unnskyld emg, men hva er det som gjør disse UV-draktene så fantastiske i fht vanlige klær? Er de innsatt med noe spes som beskytter mot sola eller? Skjønner at d sikkert er mer behagelig enn en våt t-skjorte, men er de bare det? Jeg har kjøpt en bade-tskjorte (badedraktstoff) på cubus, da er det bare underarmer og bein igjen av kroppen som må smøres! Bare undres jeg....
Süsse Skrevet 23. mai 2007 #12 Skrevet 23. mai 2007 UV-klärne finnes ikke bare i vaatdrakter. Det er ogsaa vanlig badetöy, saa svetter fint lite. Det er alltid bedre aa dekke til hud enn aa smöre paa solkrem og la sola steike paa de!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå