Lille Trille 2015 Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Hei på dere kloke kvinner:) Holder egentlig til på 2.trimester (25+0 i dag), men måtte inn og luske litt her siden det jo ikke er så lenge igjen før jeg flytter over;) Lurte litt - dere snakker om hvorvidt hodet har festet seg eller ikke? Jeg er førstegangsfødende og lurer på hva i all verden dette betyr;) he,he... Hodet fester seg i hva og hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Hodet skal, ideelt sett, feste seg i bekkenet og barnet er da klart for fødselen.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 mannen min spurte jordmor så forsiktig om det var om hodet til babyen lå e flere deler inni der, å om det var det som skulle feste seg sammen. men det er rett og slett at hodet til barnet når h*n ligger med hodet ned, så synker det så langt ned i mellom bekkenet. at h*n ikke kommer seg opp igjen. dette kjenner jordmor ved å prøve å "rikke" på hodet til barnet utenpå magen for å kjenne om hodet har festet seg og er klart til fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå