Regnbuemor til 2 Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Joda. To timer med uregelmessige vonde masrier. Håper virkelig det betyr at det er noe på gang nå altså..... Kom ut lille mann, kom ut. Forresten ingen tegn til noe nå da. Er bare øm og mørbanket....
boble <3 Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Stakkar deg øm og mørbanket hørtes ikke morro ut... Men høres ut som du kanskje får se lilleprinsen din snart da:0) Lykke til!
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Åååå- jeg vil også! Hehe Hadde virkelig vonde rier (2-3 stk bare) i går kveld og var overbevist om at nå starter det- så vondt kunne jeg ikke ha det uten at noe var i ferd med å skje...men her sitter jeg enda. Er helt mørbanka i underlivet- slik hadde jeg det ikke forrige gang- det presser sånn nedover og jeg tror at jeg blir sprø veldig snart. Broren min har sagt lenge at babyen kommer den 22 mai- altså idag- og nå håper jeg virkelig han har rett.. Hvis ikke , så håper jeg hvertfall du får føde nå! Lykke til:-)))
Regnbuemor til 2 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2007 Jeg håper det:) Sist gang hadde jeg en natt med sånne masrier, så ga de seg, for så å komme tilbake to dager etter. Da som fødselsrier. Tredje dagen var jenta ute. *håpe, håpe*
Regnbuemor til 2 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2007 Åååhhh... Dette er rett og slett for spenende..! Her har kona 23. som dato, og svoger har drømt 27. så får vi se. Håper virkelig vi slipper det her maset lenge. Det er så slitsomt... Lykke til til deg også.
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Jasså du =P Håper det skjer noe snart da, er jo kjempe spennende =D Hvis du ikke kommer på treffet på torsdag så vet vi hvorfor ;o)
Regnbuemor til 2 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2007 Ja ikke sant? Litt FOR spennende. Og litt slitsomt. Det er sikkert bare sånn "lure mamma leeenge først" greier. Skal sikkert gå sånn i tre uker, og bli uuutmattet. Oj, nå var jeg positiv gitt. Sender melding jeg om det skjer noe...
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 Ja nå tok det helt av her *haha* Sender deg MASSE fødestøv jeg ;o) Men som du sier, han lurer deg sikkert litte grann =P Men uansett er det jo ikke lenge igjen da =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå