Miss RM Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Terminen ble flyttet til 7. november, da har jeg blitt flyttet to ganger.. Jeg er da 16+1.. Men alt stod bra til i magen, og jeg venter en liten jente :-)
Mor til en stor og en liten Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Kjedelig å bli flyttet, men det viktigste er jo at alt står bra til med barnet :-) Fikk dere masse fine bilder? Håper du legger ut bildene slik at vi nysgjerrige og tittesyke får se vidunderet ditt ;-)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Gratulerer med vel overstaatt ul Kjempe flott at alt sto bra til!!! Det er jo det viktigste:) Gratulerer med en liten prinsesse;) Vet det er kjipt aa bli flyttet bakover.. jeg ble flyttet 6 dager tilbake.. var ganske saa surt.. men gikk fort over egentlig Var bare litt rart aa maatte omstille seg til en ny dato.. Uansett saa kommer den lille naar den er klar :) Lykke til videre med jenta di
Miss RM Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2007 Takk takk begge to :-) Fikk et bilde ja, skal prøve å få det lagt ut snart. Merkelig å se på, hun vinket til meg, liksom hun sa: "Hei hei, her er jeg!" Selvfølgelig kom tårene...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 saa kjekt da:) er en helt utrooolig opplevelse.. se sin lille baby ligge inni magen der.. sprell levende... Helt fantastisk :)
Mor til en stor og en liten Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Helt enig med Candycupps. Skal på ul neste torsdag. Gjett om vi er spente på hva det er slags liten krabat som lager liv og røre inne i magen min om dagene :-)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Gratulerer med jenta, godt å se at du har kommet så langt! Jeg ble flyttet 4 dager tilbake fra min egen EL-termin (skråsikker på den). Men prøver å tenke på at knøttet kommer når det skal uansett!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 hihi.. du maa ha lykke til paa ul da:) blir nok litt av en opplevelse!! Haaper du faar mange fine bilder med deg hjem
Aylinah Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 Godtå høre det var flere enn jeg som ble flytette,enda jeg stoler mere på meg selv enn ul terminen da hehe ) Gikk fra 18sept til 29 sept jeg,syns den var drøy hehe
litakine og Theodor Skrevet 22. mai 2007 #10 Skrevet 22. mai 2007 Jeg ble flytta 20 dager, var veldig tøft for meg i begynnelsen, men nå tenker jeg ikke stort på det mer
Miss RM Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. mai 2007 Så deilig å se at flere har blitt flyttet en stund! Synes det var helt forferdelig med en gang, men har nå (nesten) vent meg til tanken :-) Startet på 23. oktober, ble så 1. november og nå da 7. november.. Jaja, ikke noe å gjøre med det!! Lykke til alle dere andre også!!
moklatt 9 dager til termin Skrevet 22. mai 2007 #12 Skrevet 22. mai 2007 Jeg ble flyttet frem to uker fra 5 sept.til 20 august.jeg lå endel over gjennomsnittet sa legen.Skrekk og gru.Har angst for at jeg kommer til å få en kjempebaby.....Mensen min er helt regelmessig så jeg vet når jeg ble gravid.Nr 2 ble satt igang 9 dager før termin og var 4230 g..Har ikke blitt flyttet så mye med noen av de 3 andre barna mine.
Reidis Skrevet 23. mai 2007 #13 Skrevet 23. mai 2007 Syns ikke man skal tro blindt på UL-terminen. Både denne gang og forrige gang er jeg veldig sikker på når jeg ble gravid. Forrige gang flyttet de meg 5 dager - men babyen kom dagen før min dato ) Nå har jeg ikke UL før 12.juni så jeg er litt spent. Så lenge det bare er snakk om noen dager, så har det ikke noe særlig betydning. Opplevde imidlertid at venninna mi ble flyttet 1 mnd fram - til tross for at hun var helt sikker på når hun ble gravid. Det viste seg at hun lider av et syndrom som gjør at babyen ikke fikk nok næring - og dermed ble mye mindre enn normalt. Derfor tar i hvertfall jeg UL-datoer med en klype salt )
Miss RM Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 23. mai 2007 Går på noen medisiner som legen vet kan gjøre babyen litt midre enn "normalt".. Derfor stoler jeg ikke helt på den nye terminen.. Men jeg skal på oppfølgingstime om 6 uker, får sjekket litt mer da. Blir jeg satt mye mer tilbake da, må det jo være pga. medisinene...
"husmor"med lille Nora Skrevet 23. mai 2007 #15 Skrevet 23. mai 2007 eg hadde bare UL termin å gå etter.. først var det 7september og nå er det 19 september.. 12 dager!!!! trudde ikke det var mulig, når det var ul.. var på ul når eg var 12 uker på vei hos spesialist å han sa eg skulle ha 7 september, og den ordinære ul sa 19 sept..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå