Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 6 mnd, da begynte han å krabbe ut av bagen og den siste trilleturen i bag hang han mer på utsiden enn på innsiden mens jeg holdt ham fast med en hånd....
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Dyttet til sportsdelen da han var 4,5 mnd. Ryggen kan legges helt flat og han er vendt mot meg.
lykkelig-mamma:-) Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Jeg byttet over da gutten min var mellom 3-4mnd da beggen ble for liten:-)
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Brukte den til minsten var ca 6 mnd, da byttet jeg den ut med en sportsvogn jeg kan legge helt ned. Men med førstemann brukte jeg samme vogne til hun var nesten tre.,..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Med førstemann brukte vi den til han var 11 mnd... Denne gang er den såvidt begynt å brukes, så vi får se hvor lenge, men regner med til 10-12 mnd...
Skrømti Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 Solfrøken: Blir ikke barna fryktelig utolmodige av å være i bagen når de er såpass gamle? Ser for meg at det er det som kommer til å være grunnen til at vi må skifte snart, gutten vil heller opp og se hva som foregår. Men når han sover så er det jo greitt.
mammaentiltrulte Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 bruker bagdelen på duovogn enda. hun er 7 mnd og en uke. men regner med å måtte bytte innen noen fp uker for begynner å bli for stor for bagen
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 22. mai 2007 #10 Skrevet 22. mai 2007 Tror det er avhengig av hva slags bag en bruker. I bager hvor ryggen kan settes opp, kan en nok bruke bagen lenger. Mens i f.eks. quinny freestyle kan ikke ryggen settes opp i bagen. Så da blir den nok byttet ut med sportsvogna tidligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå