Gå til innhold

Hvor lenge brukte dere bagvogna?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte den til Mathias var 9 1/2 mnd

Skrevet

6 mnd, da begynte han å krabbe ut av bagen og den siste trilleturen i bag hang han mer på utsiden enn på innsiden mens jeg holdt ham fast med en hånd....

Skrevet

Dyttet til sportsdelen da han var 4,5 mnd. Ryggen kan legges helt flat og han er vendt mot meg.

Skrevet

Jeg byttet over da gutten min var mellom 3-4mnd da beggen ble for liten:-)

Skrevet

Brukte den til minsten var ca 6 mnd, da byttet jeg den ut med en sportsvogn jeg kan legge helt ned. Men med førstemann brukte jeg samme vogne til hun var nesten tre.,..

Skrevet

Med førstemann brukte vi den til han var 11 mnd... Denne gang er den såvidt begynt å brukes, så vi får se hvor lenge, men regner med til 10-12 mnd...

Skrevet

Solfrøken: Blir ikke barna fryktelig utolmodige av å være i bagen når de er såpass gamle? Ser for meg at det er det som kommer til å være grunnen til at vi må skifte snart, gutten vil heller opp og se hva som foregår. Men når han sover så er det jo greitt.

Skrevet

bruker bagdelen på duovogn enda. hun er 7 mnd og en uke. men regner med å måtte bytte innen noen fp uker for begynner å bli for stor for bagen

Skrevet

Tror det er avhengig av hva slags bag en bruker. I bager hvor ryggen kan settes opp, kan en nok bruke bagen lenger. Mens i f.eks. quinny freestyle kan ikke ryggen settes opp i bagen. Så da blir den nok byttet ut med sportsvogna tidligere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...