Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Var på langweekend i Gøteborg i helga.. Var utrolig kos, hele familien! Lange dager i Liseberg, shopping og god mat! MEN...det jeg trodde var begynt å se ut som strutte(gravid)mage, var tydligvis ikke det for svenskene! Greit jeg er stor fra før, men de så på meg som om jeg var det største de hadde sett... KUNNE virkelig ønske jeg hadde en t-skjorte hvor det stor: " I'M BOTH FAT AND PREGNANT"... Får man bestilt sånn noen sted, mon tro?
Aylinah Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Uff,man legger så godt merke til blikk når en er gravid også ) Ikke så greit alltid ) Men du får vifte det bort å si til deg selv at du er en vaker gravid ) Jeg ble ledd av på oslo s her om dagen der jeg kom i snekkerbuksa,når jeg kom hjem så jeg at den hadde revnet i hele rompa,TAKK for at noen sa fra tenkte jeg hehe ) Smil og tenkt positivt så blir det nok så bra.....Skjønner hva du mener her,men folk har dessverre så lite vett og det er mye sjalu mennesker også vet du )
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Ja, vet...men ble bare så såra og vonbråten!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 By the way...kjøpt meg sånn t-skjorte nå!!!! Da kan det ikke misforståes i sommer....hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå