Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Hadde tenkt å legge ut dette på skravle men der går det jo ikke å være anonym. Det er en trist dag i dag synes jeg. Fikk vite at min eks og samboer har fått baby. Det kunne jo bare vært hyggelig det, men jeg fikk oppleve alle di skjulte sidene til denne mannen. Han var både voldelig og kontrolerende. Hele forholdet endte med at jeg fikk skikkelig juling. Har ingen problemer med dette lengre egentlig og lever et flott liv med ny mann og barn(i magen). Men fikk bare en så utrolig trist følelse når jeg hørte at det er en liten uskyldig tass som skal vokse opp med en sånn far. Han har også eldre barn fra før som blir behandlet dårlig. Måtte bare lufte dette!
minime<3 in belly Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Ja det er trist å vite at hun kommer nok til å ende i samme skjebne som deg... Godt at du kom deg ut av det i tide...... Jeg vil vel tro at hadde det vært meg så hadde jeg tatt sakene mine og pakket ved første hendelse med voldlighet... Jeg hadde aldri akseptert å bli jula rundt.... Det er trist å høre at de har fått barn i et slik forhold, men det kan jo hende at han ikke har slått henne og at hun ikke vet hvordan han har vært.... Men de som slår slutter aldri med det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå