Gå til innhold

Bruder; hva slags forventninger har dere av deres forlovere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utdrikkingslaget er over og nå står bare den store dagen igjen. Men hva ønsker dere at deres forlovere skal ha kontroll på?

Tenker da på i løpet av dagen og ikke minst hva slags tale ønsker dere? En morsom? En mimretale? Eller en litt mer rørende tale som går mer på deres egenskaper og hva dere har betydd for forloveren?

Er klar over at ønskene sikkert er like forskjellige som vi alle er forskjellige, men jeg prøver alikevel ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forventer egentlig ingenting. HUn bor på andre siden av landet og jeg har gjort alt selv...

Men hvis d er noe så sier jeg jo fra til hun men...

Skrevet

Forvente ikkje så mye... Bare at ho sminke meg (ho sa t meg ho ville drive med kursing innen sminke, så da ska ho få den ærefulle oppgaven m å sminke meg også...). Eg å forloveren min har bare kjent hverandre i 8 år når vi gifte oss, så eg forvente ikkje all verdens tale fra ho...

Skrevet

Jeg forventer en rolig, hyggelig dag med jentene istedet for utdritningslag, at hun har vett på å holde kjeft under middagen (siden vi har bedt om å slippe taler) og ellers fint lite...

Skrevet

ho har vert med meg på kjoleleiting..

"forventer" og vet ho vil hjelpe til å dekke bordene og pynte dagen før bryllupe, holde en minnerik og litt morsom tale.

at ho stiller opp for meg bryllupsdagen, hjelper på toalettet osv..hihi...

og ikkje minst tilbringer tiden før vielsen sammen med meg

at utdrikningslaget blir en minnerik dag og ingen utdritning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...