trudiz Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Er det noen som vet om en hage planlegger? der en kan planlegge hagen i 3D.
*bubbs* Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 jeg lurer og på om det finnes internettsider med liknende...? Trenger ikke noen 3D planlegger, men tips til en vakrere hage (uten at man må legge platting over hele slik de amerikanske og engelske nettsidene tipser om..)
niño74 Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Litt sent, men tenkte jeg kunne gi en liten kommentar likevel... Er Landskapsarkitekt, men har ikke vært borti noe oppmuntrende program som du kan lage deg hage i 3D akkurat. Men om du ikke vil leie en Lark til å tegne så kan du jo enten søke råd hos en anleggsgartner eller prøve deg på å tegne en plan selv Prøv å skap noen rom med hekker eller kanskje noen spilevegger med klatreplanter på, selv er jeg mer glad i dekke av skifer på bakkenivå enn treplattinger.... Gjerne tenke litt alternativt ved å trekke sitteplasser litt unna husveggen Håper du får en fin hage! Det er jo alltids fint å få tegnet opp en plan for hagen din og så bygge litt år for år Kontakt landskapsarkitekter som driver eget firma, de har vanligvis ikke så stive timespriser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå