*1+1=2 små* Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Hei:) Jeg mener at jeg har kommet over til dere nå, har et lite spørsmål bare: Er det bare jeg som er så trøtt, eller er det flere som sliter med dette? Jeg prøver å lese til eksamen, men det ender alltid med at jeg sover i 4 timer...for å så være våken i 2 også sove nattenigjennom:S Bare føler dette er rart, fordi jeg spiser mye frukt, grønnsaker, fisk osv osv. Også kjenner jeg at det er noe i magen når jeg ligger på den, og det strekker....vet dette er normalt Men snodig alikevel! Håper flere føler det slik, ingen tror meg og alle sier: man blir trøtt av å lese til eksamen. Men ikke SÅÅÅ trøtt vel..?
Trønderjente82 Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Jeg sov meg gjennom de første 16 ukene jeg. Når jeg kom hjem fra jobb kunne jeg sove 2-3 timer for så å legge meg klokken 22.00 og sove til neste dag. Nå er jeg i uke 19 og det har blitt litt bedre, men jeg er fremdeles mer trøtt en vanlig. Lykke til på eksamen da:)
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Hei! Hadde det på akkurat samme måten i hele 1.trimester og begynnelsen av andre trimester.Avtok rundt uke 16-17, men var fremdeles trøtt. Nå, 24+0, er jeg ganske godt tilbake på "normalen", men sover fremdeles lengre om morgenen enn når jeg ikke er gravid. (Sover nå ca 10 timer hver natt, mot før 6-8 timer hver natt)
line_n & sara Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Mitt inntrykk er at det er ganske vanlig å være trøtt her i 2! Jeg elsker å ligge i senga mi, har heldigvis en tv der, så jeg storkoser meg og halvsover der så ofte jeg kan! Gleder meg til at det skal bli litt bedre, da! Får ikke så mye sosialt liv om dagen!
*1+1=2 små* Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2007 takk for svar:) Føler meg bare så unormal, fordi ingen av mine søsken har fått barn så de vet ikke hvordan det er. Mamma hadde ikke sånne problemer, føler jeg får ALT man kan få Hjelper lite når jeg har eksamen og bare får lest 1/10 del av det jeg pleier på samme tid!:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå