Trønderjente82 Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Er akkurat 19 fullgåtte uker og det strekker skikkelig både i nedre og øvre del av magen. I tillegg så kjennes det ut som om fosteret bruker blæra mi som trampline og den er skikkelig øm. Er sjekket for urinveisinfeksjon, men testen var negativ. Noen flere som kjenner seg igjen?
Antijante Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Ja, jeg er 14+5 og har veldig mye vondt i magen. Det strekker og kramper hele tiden! Jeg nøs i går, og jeg hyyylte av smerte midt i nyset! Kjentes ut som at noen rev ut lysken min
line_n & sara Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Jepp..er ganske øm! Var på kontroll i går, og legen skulle måle sf, og begynte å dytte fingrene rundt omkring på magen min, og fyyf... så vondt det var! Er veldig øm hele tiden, og i følge legen er det bare livmora som tøyes og bøyes..desverre ingen kur mot det!
tobylina Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Jeg er nå helt på tampen av uke 21 og har hatt vondt i magen siden uke 11 eller 12 iallefall. Jeg hadde også 2 nys på fredag der jeg trodde livmora revnet. Det var så sinnsykt vondt og siden det har jeg hatt mye mer vondt enn tidligere. Har vært hos lege, men det er sannsynligvis ikke noe farlig. Jeg tror at episoden har utløst kynnere, jeg har en del vondt hele tiden, men plutselig strammer det til, det er spesielt ille når jeg går. Kjenner liv flere ganger om dagen og er ikke en bekymret "mamma", men det er kjipt å ha vondt i magen hele tiden.
prøvekluten+3små Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 ..samme her..tror d er ganske så vanlig jeg..er og plaget med som enkelte her sier,strekk! og noen ganger pom jeg nyser,hoster eller reiser meg litt for brått,så kjenns det seriøst som om noe løsner der inne..regner med det bare er ligamentene som strekker på seg jeg da..altså livmoren som utvider seg..men behagelig er det ikke nei
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 er smertene deres som mens smerter? her strekker det on noen ganger kommer det noe som ligner på mens smeter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå