phantomet Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Her i phantomhulen henger det en "stor" krystallkule i det ene stuevinduet. Når solen treffer den lager den de utroligste regbuefargene dere kan tenke dere. Og med helt tomt rom og hvite vegger kommer fargene tydelig frem... Gikk bort og snurret forsiktig på kulen som henger i et fiskesnøre, og nå danser fargene på gulv, tak og vegger...Måka ligger på gulvet og stirrer fascinert. Så krabber han full fart bort til den ene veggen og prøver å fange de dansende fargene med munnen...*ler* Det sier seg selv at den oppgaven er ikke lett...men gi opp er visst ikke helt hans stil!
Tiggywinkle Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Min bestemor hadde et "kulespeil" da jeg var liten. Den ble også helt magisk når solen traff den...da hn døde var det det eneste alle barnebarna kranglet om å få:-) Det ble loddtrekning og jeg tapte... Hi, hi - så morsomme de er når de prøver på nye ting.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Jeg fikk en nydelig stjerne av søsteren min, som henger i vinduet og gir de vidunderligste farger der de danser rundt:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Dritgreigutten fikk en sånn dråpe som er lik din kule vettu, da han var på sin førsteklasse samling i forrige uke. Klasselæreren ga alle barna en hver. For en fantastisk gave!!!!
Travelmor Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Veldig spennende for krabbende og litt større mennesker. Fargespill er alltid fasinerende å se på. Du har fått det genuine sanserommet i fhantomhulen nå. Du må nok bare fortsette å ha det slik:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå