Heihvordetgår Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Hvor mye gir dere av gangen, hvor ofte og for hvor langt tidsperspektiv?
Harald Ripultfør Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 jeg blander ut 1 ss i 1 Liter vann. (som jeg blander til MME) Men hun pleier ikke ville ha så mye mme at jeg bruker opp alt vannet da.. Jeg har brukt det siden hun var ca 3 mnd og bruker det enda, hun er 7 mnd nå.
jippii Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Bruker en ts i en flaske (det andre måltidet for dagen) i døgnet.
snartmammapåny Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Jeg har vel ca en halv ts i hver flaske med mme.
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 halv tskje i hver flaske ca..av og til litt mer/mindre...er ikke så nøye på det! måler aldri liksom..brukt det siden 3 mnd alderen hun er 7 mnd nå!
SurferMamma Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Hvorfor skal man gi maltekstrakt igjen? Kan det hjelpe jenta mi som har mageknip?
Heihvordetgår Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2007 ka-ping :-)husker deg også. Jeg pumper og gir morsmelk til lillemann. Siden det er over 11/2 uke siden vi husker å ha hatt en bäsjebleie, så ble jeg tipset om å tilsette litt maltekstrakt. For det skulle hjelpe på. Jeg har gitt en halv t-skje ved annenhver flaske. Forelöpig har det ikke hatt noen effekt. Men er det ikke slik at ved mm så skulle det ikke trenges maltekstrakt? Det er litt derfor jeg lurte på hvor lenge jeg skulle gi det.
Heihvordetgår Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. mai 2007 Maltekstrakt skal vist stabilisere magen. Selv har jeg brukt minifom, og massert magen på lillemann, det har fungert veldig bra for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå