Gå til innhold

Hva er dette? flaut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått noen problemer "der nede"... Utfloden lukter nesten som løk... Har ikke mer utflod enn vanlig. Er liksom "tørr" der nede på en måte, litt vanskelig å forklare. har også fått noen bittesmå klumper på kjønnsleppene, bare 2-3 stk. Det kjennes også ut som om jeg ikke klarer å tømme blæren skikkelig når jeg er på do, og går oftere på do enn vanlig. Det er ikke noe kjønnsssykdommer, jeg og sambo holder oss til hverandre og ingen av oss har noe. (Testet oss en stund etter at vi ble sammen).

Noen forslag? Syns det er litt flaut å ta det opp med legen hvis det er noe jeg kan kvitte meg med selv... Er 25 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) er ganske vanlig å bli tørrere i skjeden under og etter graviditeten. Lukten tror jeg også er vanlig, men ikke sikker. Så lenge du ikke klør tror jeg det skal vere greit. De små klumpene kan kanskje vere små hudutvekster eller hva en kaller det. Jeg har i alle fall fått en slik en tror jeg. Synest å huske jeg las en gang at dette er vanlig under graviditeten. Noen andre som har peiling?

Skrevet

Ville tro det er soppinfeksjon.. Kjøp en dobbelpakning med canesten og putt inn den vaginale pillen med fingrene på deg selv og smør kjønnsleppene med salven som følger med. Viktig å la din mann smøre penis med salven også, ellers så kan dere smitte hverandre frem og tilbake utallige ganger:)...

Mange som plages av sopp under graviditet og har ingenting med uhygiene eller annet "nedverdigende" å gjøre. Det er bare kroppen som hormonelt forandrer seg så ofte og brått at bakteriefloraen i vagina ikke "følger" med like raskt...

Skrevet

Tusen takk for svar =) Da prøver jeg (og mannen min =) ) en soppkur, og ser om det går over da. Hvis ikke får jeg bite i det sure eplet og spørre legen =)

hva skulle jeg gjort uten dere jenter? hehe =)

Skrevet

Jeg hadde tatt kontakt med legen for å fått dette bekreftet. Selv om en soppinfeksjon er ufarlig, så blir det anbefalt av leger at dette blir bekreftet før bruk av Canesten. Spesielt når du er gravid eller ikke hatt dette tidliger. Om du ser på høyre siden så kommer der opp reklame for Canesten. Trykk på den og få litt informasjon. Jeg har selv brukt dette, har nyllig hatt en kur, og det hjelper.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...