Gå til innhold

Slimproppen?? Pluss litt til.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, lurer litt på en ting..

Kan slimproppen gå allerede nå uten at det er no fare på ferde??

Jeg fant nemlig noe mystisk i dag. (Nå blir det detaljert, beklager.. )

Da jeg var på do i morges var det mye tykt slim med "blodprikker/ striper" i... Har jo sett slimpropp før, men er 10 år siden.. Alikevel mener jeg at det var samma greia.. MEN: det er jo en smuuuule tidlig enda da... Hmmm...

På onsdag var jeg forresten en tur på Ullevål, føden. Hadde så himla med kynnere og nedpress. Der var de UTROLIG hyggelige, og jeg gleder meg til å komme tilbake.

Kynnerene kunne de ikke si så mye om, men nedpresset hadde en naturlig forklaring... Junior hadde satt seg med rumpa GODT nedi bekkenbunnen. Riktig pressa seg ned. Hi hi. Var ikke fostervann imellom bekkenbunnen og rumpa hans engang. Legen prøvde å flytte på han, men så fort hun slapp taket så satt han seg godt til rette igjen.

En meget bestemt ung mann. :)

Men besøket var ikke for ingenting ihvertfall. Har hatt helt angst for fødselen, men i grunnen mest for det ukjente sykehuset. Nå kan ikke tiden gå fort nok! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha undersøkt det. Sikkert ikke noe gale,men bedre å være "on the safe side"

Må få vite hvordan det går, lykke til =)

Skrevet

Hvor langt er det igjen til terminen da?? Dagmammaen til sønnen min mista slimproppen nå så har hun termin i slutten av juli.Det er ikke falig bare at man er utsatt for infeksjon i underlivet. Håper alt er bra ellers med deg:))

Lykke til på ferden!!

Skrevet

hvor stor er en slimpropp egentlig, og ser det virkelig ut som en propp eller er det bare 'vanlig' slim?

Jeg har 3 barn, men aldri (såvidt jeg kan huske) sett slimproppen. Alltid mistet en del slim under hele svangerskapet, men det var mer utflod liksom.

Nå noen dager siden lå det en skikkelig propp med slim i trusa! Var ikke så stor, kanskje en cm.

Det er vel ikke DEN slimproppen da?

Er i uke 23, er 100% sykemeldt pga veldig mange kynnere, bekkenløsning og 'rier' nederst i ryggen og fare for prematur fødsel.

Skal til JM imorgen, så skal spør henne og.

Skrevet

Str. er vanskelig å fastslå. Det kan komme delvis som små klumper eller mer samlet som større klumper. Konsistensen kan også variere.. Derfor det er så vanskelig det her. Jeg er 27 uker i morra...

Trodde liksom jeg skulle være mer erfaren denne gangen jeg da.. Men den gang ei!! Jaja, la oss satse på at de blir der inne tiden ut! Begynner å bli sliten av alt oppstyret rundt det å være gravid nå... Jeg vil ha kroppen min tilbake!!!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...