Gå til innhold

Min siste dag her på 2. tri :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen hører jeg hjemme i 3. tri og HURRA så deilig det føles å ha kommet så langt! Endelig er jeg enda et skritt nærmere å bli mamma.

Takk for følget så langt! Og velkommen etter. :o)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååh.. så herlig!! lykke til videre da!

For at jeg skal slippe å tenke så mye og regne meg fram til den dagen jeg er der du er idag... hehe... hvor mange dager har du igjen idag da?

Jeg har 121 dager...

Skrevet

JUHU - me too!

Stor stas å endelig komme på oppløpssia i morgen :D

li-li: er bare en kjapp tur innom nettet på biblioteket. Er sykemeldt fram til 18. juni pga svangerskapskløe (det er fæææælt skal jeg si deg!), men har det greit. Har ikke ått svar på siste prøvene, men legene mener at det er den type kløe som ikke er farlig for babyen. Men på sykemeldingen min står det at jeg må ta det med ro for å unngå å føde prematurt - synes det var litt skummelt. Så nå hviler jeg meg så godt jeg kan. Gleder meg til å få nett hjemme, for jeg er jo helt avhengig av bim/msn osv, hehe. Savner å skravle ;)

Håper at alt står bra til med dere! Håper jeg kommer meg p ånett asap, så snakkes vi da!

Skrevet

HappyDays - det står på bim sine sider at jeg har igjen 86 dager til terminen 16. august.

Du er ikke lenge etter. :o) Ses på 3. tri!

Skrevet

Takk for svar li-li!!

Skrevet

Hei Tinden!

Så bra at du gav lyd fra deg! :o) Regnet med å se deg på msn forrige uke igjen, men forstod nesten at du hadde blitt sykmeldt mer. Usj, så kjipt med svangerskapskløe da! Får håpe svarene på prøvene er bra!

18. juni virker så lenge til, men vi får ta igjen skravlinga når du er på nett igjen. Til da får du pent gjøre som doktormannen sier og ta livet heeelt med ro. Kos deg med den voksende magen og pass godt på Løvebeibi'n. :o)

Klem fra

Skrevet

Bare koselig ja. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...