*Milla74* Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Var til min første time til modningsakupunktur i går, og kroppen ble helt "rar" etterpå. Fikk smerter i nedre del av magen og underlivet, og en ganske markant tyngdefølelse og press. Er dette vanlig? Betyr det at det "virker"? Andre med lignende opplevelser? Og hvor satt de nålene? Hos meg satt de fra knærne og ned...
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Ja, det tyder på at nålene gjør sin virkning:-) Akkupunktørere setter nålene ganske forskjellig, ettersom hvilken "skole" de har mest kunnskap til og ettersom hvem pasienten er og helheten av pasienten og selvsagt i forhold til hvor langt du har kommet. Lykke til videre:-))
marihøne Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 flere med erfaringer-positive og negative? Skal på akupunktur på torsdag og lurer veldig hvordan det skal virke og om det virker....
Maibabyventes Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Det er bare et tegn på at det har effekt det! Jeg har det på samme måte, i tillegg til at jeg blir utrolig trøtt etterpå. Det er min beste halvtime i uka når jeg får ligge å slappe av med nålene, og eneste dagen da jeg sover på dagtid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå