Gå til innhold

Aaarrrggh... Blir så irritert på møkkakroppen min!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

At den aldri kan stabilisere seg:-((( Sånn som det er nå aner jeg ikke når ikm er, det kan være etter 30 dager eller 50. Ååååh! Trodde syklusen hadde stabilisert seg litt de siste par gangene, men neida. Er heller ikke gravid, testet i går og den var helt klart negativ (hadde heller ingen forhåpninger altså, håpet bare mensen skulle være nogenlunde på tur).

Andre med ustabile sykluser?

Ps: Beklager all sytinga:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!!! Her begynner det å blø i tide og utide. Denne mnd begynte jeg å blø på dag 20 i syklusen!?! Det er til å bli gal av! Var liksom ikke helt vanlig mens heller, bare småblødninger over flere dager. Aner jo ikke når jeg kan forvente neste besøk av tr. Det er hvertfall ingen tegn på at hun er på vei.

Skjønner godt at du er frustrert.

Skrevet

Huff, her kjenner jeg meg fryktelig igjen.. akkuratt som om det skulle vært jeg som skrev innlegget.. =)

Jeg gikk til legen, fikk påvist fot høyt PROLAKTIN nivå i kroppen, dette gjør sånn at man ikke får EL og dermed ikke mensen.. (eller den blir VELDIG uregelmessig).. =)

Ikke farlig i det hele tatt, fikk tablettet som stabeliserte dette, og nå, kjenner jeg mine første symptomer :) skal teste idag :)

Lykke til...

Skrevet

Vel, jeg kan ikke klage på rar syklus, men jeg skjønner at det må være sinnsykt irriterende. Har bare hatt normal mens i to månder på 12 år. Gikk 12 år på p-pillen, og sluttet for vi ville at jeg skulle bli gravid om et år, men det gikk jo bare to månder. Fikk sjokk!1!!

Du har lov til å syte:-)

Miss Cat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...