Gå til innhold

Er vi flere igjen nå?


tutta71

Anbefalte innlegg

Jeg ser at det er lite aktivitet her inne, og det betyr vel at de fleste er opptatt med sine nyfødte babyer... Men hva med oss som ikke har født ennå. Er det flere enn meg? Jeg hadde termin i går, men fremdeles ingen antydning til at noe skal skje. Har to barn fra før som begge er kommet 9 og 10 dager over, og det betyr vel at det lett kan bli slik denne gangen også. Håper bare han kommer før den 28., for da blir minsten fem år. Trodde kankje at ventetiden skulle være enklere denne tredje gangen, men jeg synes det er like tøft nå. Har også tatt maaaange behandlinger med modningsakupunktur og spist bringebærbladkapsler uten at det ser ut som det hjelper noe, med andre ord gjort det som står i min makt i alle fall. Vel, vel jeg får uansett trøste meg med at han kommer når han er klar.

Er jeg alene her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er her også..venter og venter...men ingen tegn til noe fødsel..har termin i dag og er førstegangsfødende. Har i likhet med deg også prøvd akupunktur og spist bringebærbladkapsler ++ diverse råd jeg har fått for å få i gang fødselen, men ingen effekt hittil..Begynner å bli utålmodig nå:(, men det er ikke så mye annet å gjøre enn å vente:)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er her jeg også.... hadde termin lørdag, men ingenting skjedde og ser ikke ut som det skal skje i dag heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.. venter fremdeles på at han skal finne veien ut.. er -4 daga og dritt lei.. men var på kontroll hos jm i går, og var ikke moden:( så det kan vel ta si tid før han kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her enda jeg å.. Har termin til mandag, men har en stor følelse på at jeg kommer til å gå over tiden... Ingen tegn til fødsel i nærmeste fremtid, men håper han kommer snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er her... 12 dager på overtid. Ringte føden i dag for å høre om jeg skulle ta med baggen da jeg regnet med de skulle sette meg igang torsdag på kontroll. Men nei da!!! De mente at det var ingen selvfølge at jeg skulle settes i gang selv om jeg var 14 dager på overtid. Så nedtur. Var så innstilt på at noe kom til å skje på torsdag. Det ble tatt en vurdering på igangsetting forrige tirsdag grunnet heftige ødemer. Men grunnet 0 modning valgte vi vente og ta ny vurdering senere... Blir gal om de sender meg hjem. Skal gjøre alt jeg kan for å bli igangsatt da, selv om de mener fødselen da kan bli hardere... nå gidder jeg ikke vente mer... Hjertesukk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her..termin lørdag jeg også =)

Var hos jordmor i går..har 3 cm åpning,så det er vel ikke lenge nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også her dessverre. - 5 dager. Men er håp nå da. skal inn fredag for å vurderes igangsatt :-)

Men fy hvor lei jeg er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her neda jeg å. Hadde termin for 9 dager sider. e så lei nå. Skal den aldri komme ut?

Fikk nummer en etter 4 dager, så vente tia nå er jo helt uendeli lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her enda, er -3 dager. Var hos jm i dag og ble strippet så jeg håper det får litt fart på sakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også her. Har 3 dager igjen til termin. Har litt av og på med sympomer så da skal det vel ta litt tid her også tenker jeg. Har avtale med jm om å ringe henne i morgen hvis ikke jeg har født for å få kontrolltime på torsdag eller fredag. Er også skikkelig lei!! Men er vel sånn det skal være ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at vi er flere... er 9 dager på overtid...ikke stas akkurat.......... føler alle andre får... bare ikke jeg...... sender dere fødestøv**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 25. her også! og fremdeles her... er så klar for å møte mini i magen nå:)

Arina 2 juni fikk en liten pike i dag 22.mai- gratulerer. Hun vil vel selv komme med fødselshistorie;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 31. mai og er fortsatt her. Slimproppen begynte å komme ut for to dager siden, men det har egentlig ikke skjedd noe mer annet enn at jeg har veldig vondt i ryggen og sliter med å sove.

JM satte ikke opp ny time for meg fordi hun mente han kom før 17.mai, så hvis det ikke skjer noe til i morgen, må jeg ringe og avtale 40-ukers kontrollen. Blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her enda, desverre..

Hadde ul-termin på søndag og har mens termin i morgen...

 

Jeg vil bli feeeerdig :(

Jeg vil se nurket mitt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin om 6 dager, og bortsett fra masse kynnere som jeg har hatt hele tida, så er det ingen tegn på fødsel. Kanskje jeg bør melde meg inn i juni-klubben;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin den 19.mai og begynner å bli veldig klar for å bli ferdig! Sover dårlig pga. kynnere, og har forhåpninger hver natt om at det skal sette igang ordentlig- men hver gang jeg står opp så går det over... litt frustrerende! Har bare lyst til å treffe lille nurket mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...