Gå til innhold

Nå tenger jeg en ryddekompis


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det funket så fint sist, Dritgrei! c",)

 

Rydde litt, dibbe litt, rydde litt og så dibbe litt mer.

Men da må det jo være noen her inne, sånn at jeg har noen å prate med underveis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker også når man har en stille formiddag på jobben.

Jobbe litt, dibbe litt også jobbe litt til.

 

Skrevet

Jeg kan jo rydde koppen min inn i oppvaskmaskinen nest gang du skal ta en ryddesjau...for utover det begynner det å bli ganske så tomt her...Kunne gjøvet løs på andre etasjen, men jeg utsetter det...

Dibbing skal jeg gjør litt til, før Måka og jeg må gjøre oss klare for vift....

 

Skrevet

koko reven.... hvordan går det?

 

Jeg kan ikke bli med på ryddinga, men jeg kan skrive litt og dibbe littt og skrive litt igjen.

 

Nå startetr kjeg først med å prøve å lage en god nok disposisjon.... ok

 

 

du er sikkert ferdig du da, men du kan jo heie litt på meg likevel.

 

 

:-)

Skrevet

Det begynte veldig bra - jeg fikk ordentlig ånden over meg, og hadde vasket det lille badet, ryddet unna et tonn med leker og var i gang med å få unna masse klær som lå på steder der de ikke skulle .

Men så fikk jeg en telefon om at mormoren min var blitt dårlig(hun er på sykehjem, og det går mot slutten) så jeg måtte bare legge fra meg alt og reise.

Dette var den første dagen på leeenge at jeg hadde anledning til å drive på litt sammenhengende, så litt dumt at jeg måtte avgårde - men sånt som dette passer jo aldri inn i timeplanen...

Skrevet

send "ånden" over til meg når du er ferdig med den:) Her trengs det å ryddes i kjelleren før vi lager kjellerstue. Og vi har myyyyyyye dritt lagret. Urghhh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...