Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Jeg er sykelig redd for at lillegutt skal bli misshandlet seksuelt eller på annen måte. Man leser så mye om slike forferdelige tilfeller i nyheter/blader osv der barnets nærmeste ikke ante noe om at dette foregikk. Vet man må jo stole på sin egen mann og besteforeldre, onkler osv, men man kan jo aldri vite hva som forgår innenfor husets vegger når man er borte fra barnet. Jeg tenker ofte på dette og beskymrer meg. Men så blir jeg sint på meg selv fordi jeg får slike tanker, fordi de er jo alle så snille og glade i lillegutt. Ingen som jeg kunne tenke meg kunne gjøre noe sånnt. Uff! Bør nok ikke tenke sånn....
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Tror vi er paranoide hele gjengen og tenker forbudte tanker...Tror det roer seg litt etterhvert. Lettere når barna kan kommunisere og man kan lese/tolke atferden deres tenker jeg ihvertfall...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Har også brukt mye tid på å bekymre meg for dette men har i grunnen bestemt meg for å slappe litt mer. av. Jeg gjør alt hva jeg kan for å beskytte min datter og vi steller henne helst selv . Likevel må jeg innrømme at jeg ser etter om hun er ekstra rød nedentil når jeg vasker henne, i tilfelle noen er nærgående.. Huff... Men altså, jeg gjør hva jeg kan for å beskytte henne og så får man krysse fingre og tær og håper at ingenting slikt skulle skje henne.
gullets mamma Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 godt å høre at det ikke bare er jeg som er litt for mye hønemor innimellom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå