Gå til innhold

huff.. hun falt ut av sengen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror du jeg er redd og føler meg som en skikkelig dårlig mor! hun lå i sengen i natt og sovfor hun våknet på natta å var så urolig. Og jeg våkner til morgen i dag, med et dun i gulvet.. Da hadde hun krøpet ned i fotenden og falt ut av sengen der nede.. Hun lå på ryggen når ejg tittet, men hun har en skikkelig kul i panna. Kan hun ha fått hjernrystelse eller no?? hva bør jeg se etter?? er kjempe bekymret og lei meg:( flere som har hatt samme uhell??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det skjedde meg også med første mann når han var 3 mnd. Jeg sovnet mens jeg ammet og våknet av et dunk... Tror det skjer ca. annenhver mor her inne så ikke bekymre deg. Min er nå 3 år og bærer ikke nag, og kulen forsvinner!!

Skrevet

var hun "seg selv" etter fallet? symptomer på hjernerystelse er tretthet, forvirring og kvalme. Dette har nok gått veldig bra - tenk så ofte barn dunker hodet sitt mot noe :-) Hvis du er veldig bekymret - ta kontakt med lege og rådfør deg der.

Skrevet

Hvis ungen spyr, blir "fjern" eller annet uvanlig ville jeg ha kontaktet lege.

Dattera datt ut av senga et par ganger for hun sov så urolig en periode, gikk fint de gangene. Hun har også falt en gang og endt opp på sykehuset pga hjernerystelse. Så bare hold et lite øye i dag, men det går sikkert bra:)

Skrevet

Det der har Martin også gjort. han krabba i superfart ned i fotenden og plutselig var det ikke mer seng under han...

Skrevet

Ta det med ro. Se etter de tegnene 1D skrev om , men det har helt sikkert gått kjempefint. Det virker ofte verre enn det er.

Lillegutt ramla ut av senga når han var 5 mnd. Jeg sovnet under amming(velkjent fenomen) og han rulla seg ut. Jeg våknet av et plask jeg. Han hadde landa på magen og utrolig nok ikke slått hodet nedi. Ingen røde merker, bare i håndflatene, men jeg skal si deg jeg hylgråt! Følte meg som den verste moren i verden. Måtte levere skremt unge til pappan, for jeg var så lei meg selv:)

Skrevet

hun virker jo glad og fornøyd nå i allefall:) har spist å sånn oxo:) så det gikk forhåpentlivis bra:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...