prøvekluten+3små Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 bare undrer..jeg har fortsatt mer stille dager innimellom for så å kjenne en masse andre dager..rart hvor fort en glemmer slike ting selv om en har vært gravid to ganger før
Trønderjente82 Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Jeg kjenner liv hver dag. I går kjente jeg ingenting, men strøyk litt forsiktig på magen sånn utpå kvelden og fikk skikkelig respons. Kjempegøy! Men jordmor mener jeg er veldig heldig for det er visst ikke vanlig å kjenne liv hver dag så tidlig. Hun mente at de fleste har det sånn som deg og kjenner masse liv en dag og ingenting neste... Gikk forbi deg i går forresten, var ikke helt sikker på om du så meg.. thihi:)
prøvekluten+3små Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2007 tjihihi,joa,så deg tilslutt;o)hadde besøk av pappa og de;o) storemann her har fått seg briller,så da troppper hele familien opp for å se åssen det går vettu..nyskjerrige bestisser! tenkte på deg her i sta faktisk..kan ikke være lenge til ul nå vel?hehhe,er så spent jeg på hva dere får;o) har jentefølelse jeg,for virker som alle gravide får det nå om dagen..alle de jeg kjenner som er gravide skal til nå ha jenter..snodig!
Trønderjente82 Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Det er i morgen... Gleder meg sånn!!!! Jentefølelse ja... Thihi... Spennende! Ringtesten viste jente, men det kinesiske kartet forsto jeg ikke helt, trodde det viste gutt, men hvis du fikk jente så må det jo være jente hos meg også siden unnfangelsen skjedde i samme mnd og vi er like gamle?! Jeg har jo hele tiden trodd gutt, men de siste ukene har jeg snudd litt. Håper hvertfall alt står bra til med den lille. Har fått litt kulemage da... Kjempestolt... Det gikk fort! Koselig med besteforeldre som bryr seg da... Hehe... De gleder vel seg til lille tulla kommer også.
prøvekluten+3små Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2007 hihi,kommer vel litt an på unnfangelsesdatoen den kalenderen der..nå har jeg ikke kikka,men si du unnfanga i februar og jeg i januar,så kan d bli forskjellig resultat da..men om du og unnfanga i januar og veit jo du var 24 da hvertfall,så skulle det vel bli det samma ja skulle en tro;o) magefølelsa skal en tro på,det har hvertfall jeg lært meg..trodde jo d var gutt denne gangen og,men dog ikke såå sikker som jeg var med guttene,og jaggu så var det ikke feil;o)må få høre når du har vært på UL i morgen da:O)
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 hvis det hjelper på så kjente jeg ikke noe som helst i uke 19:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå