Gå til innhold

*Sutreinnlegg*

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååååååååååååå Jeg er så lei, er 9 dager på overtid, har vondt over alt, men ikke sånn vondt som jeg vil ha.. Har vondt i ryggen, og mens smerter i magen, og kommer slim stadig vekk i løpet av dagen så jeg må bruke bind.. Grrrr Men det hjelper jo ikke... har gått sånn ei uke, og kommer sikkert til å å ei til minst. Blir jo ikke satt i gang før dag 17 overtid, altså den 30 mai!!! Og det er leeenge til. Er vondt å stå opp på morran, pga ryggen og magen, er vondt å gå på do uansett hva jeg må;)

Jeg vil ha ut snuppa mi nåååååå.

Noen som har noen trøstende ord eller gode tips? Sex går ikke her dessverre.... :(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da!

Trur aldri at tia kan gå så langsomt som når man e gravid, når ei uka kan virke like lenge som en måned!

Skjønne godt at du e lei no, 9 daga overtid e en liten evighet... Og evigheten virke enda lengere når man må ha samme samtalen om igjen og om igjen, og man må svare på samme spm som

*Har du ikkje fått babyen enda???*... SER D UT SOM AT EG HAR FÅTT NÅKKA BABY ENDA* hehe, huff, men når snuppetuppa di kjem så va d verd all ventinga;)

Sende deg en stoooooor trøsteklem, og massemasse fødestøv!! *************************************************************************

Skrevet

Huff. jeg har det oxo som deg. bare jeg er 6 dager på overtid... er drit lei. Trodde han skulle komme før termin å det var det dummeste jeg kunne tenke på for da ble jo den tia mye lenger.... Har hatt mens vondt i magen siden før termin men ingen baby her heller. masse slim som du sier oxo. å en mann som ikke vil ha SEX. tror jeg blir gal jeg. skal på overtids kontroll i dag gjett om jeg skal syte der. jeg nekter å gå så mange dager over tiden.... har ikke så mange råd å komme med, men skal selv prøve akupunktur i dag, hvis det ikke skjer noe når jeg blir tøyd...

Sender trøsteklemmer til deg =)

Skrevet

Ikke sant, har blitt standard svaret mitt... " ja du ser vel at jeg ligger og presser her" hehe

Tuuuuusen takk for fødestøv, håper det setter i gang noe i løpet av dagen.. Håper det ikke går så lange tida for deg heller da, ser jo du er fødeklar!

hjelper forresten å få ut litt frustrasjon inne her...

Godt å ha dette fristedet.. :)

klem

Skrevet

Høres akkurat likt ut ja... Gubben det står på her og.. hehe

Hvor får man akupunktur da? Hvor henvender man seg?

Skal sutre litt til legen i morgen, men vet ikke om det hjelper.. han er litt sånn... ja.. hva skal man si, vi må tåle litt når vi går gravide.. Han er egentlig kjempegrei lege da, men litt pussig synspunkt her..

Jeg og trodde snuppa skulle komme rundt termin, teite meg.. og legen sa jo forresten også sist onsdag at han trodde hu kom i løpet av et par dager.. hehe takk for den liksom. Ble jo ikke noe mer utålmodig da nei.. hehe nå er det 6 dager siden.. hmmm Han fikk ikke rett.

Skrevet

Enda 3daga igjen til termin her:)

Prøve å ikkje tenke på d for masse, har allerede hatt to dager der eg bynnte å grine fordi eg va så lei:P

Men trur at denna uka blir å gå rimelig masse fortar, skal på kontroll i dag, imårra får eg resten av møblan mine (og da går jo heile den dagen tell oppmontering og vasking:), og seinar på onsdagskvelden kjem søstra mi og nevøen min fra sørlandet:)

Hadde hvert perfekt om eg fikk baby på fredagen eller lørdagen;P (men d skjer vel neppe), da hadde alt av møbla hvert på plass i ny leiligheita til meg og snuppa, og søstra mi kunne ha hvert me på fødseln:)

Skrevet

Akkurat slik hadde jeg det i går, og da mannen min sa at vi burde dra ned til sykehuset for å høre om det var noe de kunne gjøre, så tenkte jeg at "han vet ikke hvordan det er... de kommer aldri til å sette meg i gang..." Men jeg gikk med på å ta en tur ned, bare for å roe samboer, og se, her sitter jeg og er dritnervøs fordi jeg skal settes i gang om to(!) timer, 12 dager på overtid :)

Kan hende det hjelper å sutre litt. Det hjalp iallfall meg!

Lykke til

Skrevet

Har hatt et par sånne dager jeg og, heldigvis har jeg en mamma som er snill og forståelsesfull, som jeg kan ringe når som helst og klage litt..

Så heldig da, som har litt å pusle med... har liksom ikke igjen noe jeg... hehe ferdig med det meste... Til og med hele store huset vårt er ryddig, det er sjelden at hele huset er sånn.. hehe

Å koselig med besøk da! I hvertfall når det er søster og nevø... :)

Får satse på lørdag eller fredag Mini_Keiko *FØDEKLAR*, så satser jeg på i dag eller i morgen.. hihi *drømmer videre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...