wonki Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 har gutt på 4mnd og vi bruker coop sine som er miljømerket. veldig fornøyd. har brukt libero også og var fornøyd med dem, men blir dobbel pris. brukt coop i over 1mnd og tenker ikke bytte!
minime<3 in belly Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Vi har handlet pampers, men jeg personlig er mest glad i libro.... Men typen insisterte på å kjøpe pampers for det brukte datteren hans.... Så vi får nå se... må jo sjekke ut når barnet kommer Jeg tror ikke jeg kommer til å bruke coop sine eller first price.... Jeg vet ikke helt men jeg syns vel at det kjente er det beste.... Selv om prisen er dobbel.... Det får bare være...
Duddlidu Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Jeg må si jeg sverger til Motherease og popolino, men har veldig lyst til å prøve totbots bamboozled
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Fuzzi Bunz, Fuzzi Bunz, Fuzzi Bunz!
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Prøvde Pampers da gullet var nyfødt - forferdelig herk for vårt barn - aldri mer. Prøvd Coop-bleier - de holdt ikke på det de skulle Bruker Libero - aldri noen som helst problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå