Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Gutten i magen min ligger på tvers enda han... Er 34+4 og er litt bekymra. Noen som har noen erfaringer? Sannsynlighet for at han kommer til å snu seg med hodet ned så seint? (virker nestem som han har rompa litt lenger ned enn hodet) Har veldig lite lyst til å ta keisersnitt. Legen min er så vag....
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 hei hei. her ligger gutten heeelt feil. hodet opp å greier.er uke 34+2 håper han har vett på å snu seg. hvis han ikke gjør det selv har jeg bestemt meg for at jeg vil de skal prøve å snu han. det er vel dte beste av tre onder tror jeg. :) men har ikke noe mer erfaring enn at jeg lurer på det samme. lykke til!
babyphat2 Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Off det skjonner jeg godt!! jeg og har helt angst for det at babyen ikke skal snu seg rett vei!! men de sier at andregangsfodende er det mange ganger de snur seg i siste liten... men er dette din forste? tror min forste snudde seg i uke 36...og da jeg var paa kontroll 2dager foer han var fodt,sa legen min at hodet ikke var festet...men to dager etter fodte jeg han uten prob!! men de sier det er saann type 1-2% saa kommer ut seteleie...og du maa ikke ha keisersnitt hvis du har plass i bekkenet ditt?! Men JA...jeg og har helt angst for det,vil ikke ha keisersnitt! men hvis du ikke "stoler" paa legen din kan du gaa til privat jordmor og faa "en til mening" ! Det gjorde jeg og...hun sa noe helt annet enn legen...ofte er jordmodre flinkere aa si sanne ting og mer erfaring enn enn vanlig lege! Faa hore hvordan det gaar med deg da!! du har jo ennaa noen uker igjen! Jeg er i uke34+6
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Sist gang lå gutten min i tverrleie til uke 36, først på kontroll i uke 37 hadde han snudd seg med hode ned. Han lå i rumpe på skrått ned-tverrleie. Så i mitt tilfelle snudde babyen seg i hvertfall, du har jo enda litt tid på deg da. Håper han snur seg hos deg også! :-)
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Min ligger også i tverr- el seteleie enda. Jeg er 35+0 i dag... Lurer litt på om noe har skjedd i natt, får kjenne utover dagen hvordan sparkene blir og slikt Er kjemperedd for setefødsel el KS, vet ikke hva jeg skal "velge" dersom det blir et tema...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå