Gå til innhold

Oppdatering fra meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå sitter jeg på pasienthotellet på st.olavs. Jeg skulle jo på kontroll til JM idag, og det endte med at vi fikk beskjed om å dra på sykehuset.;)

Først så sjekka JM sf-målet og det var blitt større som frykta. 43 cm nå. Så hun bestillte ny UL med det samme. Men så fortalte jeg om nye 'tak' som jeg hadde hatt siden igår, og da sa JM at det hørtes ut som starten på noe. hehe, men det skjønte jo ikke jeg da.. :P Så hun ville sjekke meg, og da hadde jeg 3 cm åpning.

Så nå sitter jeg her da, med ca 5 minutters mellomrom mellom hver rie. Og de har tatt seg opp, er mye hardere nå enn hva de har vært. Kjenner det godt i ryggen nå ja. Prøvde å legge meg ista, men det er vondere å ligge når riene kommer. Så er spent på denne natta. Dette kan jo ta laang tid. Men er veldig spennende da. Kjenner jeg er veldig sliten da, så må nok se om jeg får sovet litt snart nå. Vet jo aldri hvordan natta blir;)

Sambo har sovna i senga, sliten etter dagen han stakkar. Men har vært så god da. Massert ryggen min når riene har kommet, da blir det forresten mye bedre.. Har liksom ikke gått opp for meg enda at jenta i magen skal ut da, mulig jeg skjønner det når det blir værre;)

Men da skal jeg prøve å sove litt. Så får vi se når ting skjer. :) *spennende*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj!!! Skulle til å skrive kos deg, men det blir litt feil, hehe,.

Lykke til ivertfall :)

Spennende da! Blir nesten litt gira her :)

Skrevet

Å,så spennende!!! :) Vi må få høre i morra, da, hvis ikke du havner på føden iløpet av natta...! ;))) Lykke til!!! :)))

Skrevet

heldige du:)))

lykke til, så fantastisk!!

go-vibb-fra-meg:))

Skrevet

go-vibber te dåkk fra mæ å:)

Skrevet

Lykke til! Snart får du treffe babyen din! Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...