Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Alt e igrunnen normalt me&mini=)dere gjør d som passe best for dere. Noen døper dem når de er ca 1mnd andre når de er over 6mnd. Vi valgte å døpe Odin (vår 1fødte) da han var 3mnd. Han var våken hele dagen,smilte og prata og familien vår koste seg skikkelig med han-så han "var med" på festen han og;) På d grunnlaget bestemte vi oss for å døpe Tiril da ho er ca 4mnd (nå på søndag). Har familie som ikke har sett snuppa ennå-og da er d kjempe kjekt at der litt liv i ho-istedefor at de bare skal ligge å sove og ikke gjøre så mye av seg hehe. Gjør d som passer best for dere du=)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Foreldrene til min svigerinne ville døpe alle samlet. Min svigerinne var 8 og hennes yngste søsken tror jeg var 2
:)Elvira i magen :) Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Våre barn var 7og 8 mnd da vi døpte dem.Og da fikk de smake på kaken sammen med oss .....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Vi skal døpe når sønnen vår (som enda ikke er født ) er ca 2 mnd. Det er mest av praktiskte årsaker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå