Gjest Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Nokon andre som har vondt i brystbeinet, midt på brystkassa (mellom puppane). Det gjer så sinnsjukt vondt, kjem heilt plutseleg. Føles som om ein del av beinet pressar inn i lungen/hjartet eller noko... *sukk*
Gjest Odyssey-mamma på torsdag Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Ja.. Håper det går over om snaue 2 dager ;o)
knøttet 2007 Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Hei! Lenge siden du har sjekket blodtrykk og urin? Press i brystet var en av sympt jeg skulle være litt på vakt for ift. svangerskapsforgiftn. Men ta dette med den berømte klypa, jeg er jo ikke lege! Lykke til, håper det er gått over nå!
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Ja innimellom, det varer en stund, men så går det heldigvis over igjen. Du får følge litt med på det, blir det verre eller ikke bedre utover dagen kan det jo være greit å ta en telefon til jordmor/lege sånn for sikkerhetsskyld. Håer du blir bedre fort da :-)
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Har også opplevd å kjenne plutselige, lettere smerter over brystbenet, men jeg mistenker at det kan ha en sammenheng med halsbrann hos meg. Men det lureste vil være å ta dette opp med jordmor/lege. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå