Gå til innhold

tyrjente76

Håp & lille Hopp-Overtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du der?

Har du vært på UL?

Jeg har vært i dag, jeg venter en liten gutt som ser frisk og fin ut utfra UL iallfall! :):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj oj oj..gratulerer!!

det er det store gutteåret i år..hvertfall for de jeg kjenner;)

jeg skal på UL neste torsdag (31.) og jeg venter og venter...sukk

hvordan er formen? fått mage?

kjenner du noe liv?

masse spørsmål;)

Skrevet

Takk!! Det var kjempemorro å se! han svelget fostervann og veivet med armene.

Ellers er formen fin, og magen har begynt å vise ja, ikke sånn voldsomt mye enda, men den er der.

Har kjent noe som kiler litt av og til, men JM sa at morkaken låg foran ungen så det var ikke noe rart om jeg ikke kjente noe på en stund.

Gled deg til neste torsdag, det var litt av en opplevelse!

Skal du vite hva det blir?

Har du kjent noe liv?

Er du i fin form?

Masse spørsmål tilbake ;)

Skrevet

åh..ja jeg grugleder meg litt til UL altså..

jeg har en turner i magen..det buler skikkelig ut på forskjellige steder på magen, titt og ofte he he

er i knallform! det får man nyte mens det varer;)

jeg vil vite kjønnet ja! klarer ikke vente i mange måneder på det.

greit i forhold til navnvalg også!

Skrevet

Jeg gledet meg til UL hele helgen, helt til natten før. Da fikk jeg ikke sove, og var drita nervøs rett før. Begynner jo å tenke på om alt er som det skal med den lille da. Men som regel er det jo det!

Har fått noen reaksjoner på at vi ville vite kjønnet nå, det var jo spenningen når barnet ble født, blabla

Da har jeg bare sagt at det er like spennende å få vite det nå, når barnet blir født er det jo så mye annet som skjer at da er det spennende nok fra før. De holder snavla da. Det er nå opp til hver enkelt om en vil vite det før eller ei. Veldig greit med at en vet hvilke farger og sånn en kan kjøpe og!

Har dere noe navn dere har tenkt på da? Vi hadde bare et guttenavn så det var jo veldig greit. Så foreløbig går han for Mathias.

Ellers har jeg allerede kjøpt både vogn og bilsete av en venninne! hehe. Tidlig ute, men fikk det billig så slo til! Litt greit å slippe å kjøpe alt på en gang og!

Skrevet

ja det er liksom det man frykter..at noe skal være galt.

skjønner ikke at folk skal legge seg borti hva andre velger å gjøre.

enig med du, det er nok av overraskelser, så om man vet kjønnet, gjør ikke akkurat det noe. det bare hjelper til i forberedelsene.

huff, navn ja, det er et kapittel for seg selv. nå har jeg lagt det på is til etter UL, så man bare har et kjønn å forholde seg til (antar at det ikke er to der inne)

har hatt jentenavn klart i mange år, men venninna mi tok det gitt:(

så jeg har gitt opp litt..

har ikke kjøpt noe utstyr ennå. men etter UL blir det vel shopping tenker jeg;)

Skrevet

Grei venninne du har da! Eller visste hun ikke at det var navnet du skulle ha?

Litt greiere å tenke på det etter at du har fått vite kjønn ja, alt blir litt lettere da med hensyn til innkjøp og sånn.

Har forsøkt å følge med litt på Siss om hun kommer etter her snart, men hun strever fremdeles og er vel kommet til 13 pp eller noe sånt. Kjedelig når det skal ta så lang tid. Får håpe det klaffer for henne også snart!

Skrevet

ja hun er kjempegrei hah...hun visste om navnet. men hun har alltid vært en hermegås uten egen fantasi, så om hun ikke tenkte på navnet før jeg sa det, så kan man ikke se bort ifra at hun 'tok' det da...knurrrrrr

ja jeg leita litt etter siss, fant henne inne på slitere. 'snakket' ikke med henne. tenkte jeg ikke skulle være en sånn 'glad-gravid' som prøver å trøste uten særlig hell.sendte melding til henne for en stund sidan da.

alt var bra med alle prøver, så det lykkes nok snart for henne også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...