Gå til innhold

Venter i spenning


heih

Anbefalte innlegg

Ja nå er det på an igjen. Dette er fjerde graviditeten på litt over et år. Håper at det skal gå bra denne gangen, og er fryktelig spent. Denne gangen er terminen 14 januar. Er det noen av dere som er i samme båt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke i samme båt, men ville bare ønske deg lykke til!!! Håper det går bra for deg denne gangen. Jeg har kun mistet en gang, og syntes det var ille nok, så klarer ikke å forestille meg hvordan det føles å miste fire ganger....

Krysser fingrene for deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Har heldigvis bare hatt tre MA. Jo jeg håper det går bra denne gangen. Forsøker ikke å fokusere så mye på at jeg er gravid igjen, men det er jo det eneste jeg tenker på he he. Hvor langt var du da du mistet? og når har du termin nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin helt i begynnelsen av januar tror jeg.er ikke helt sikker men skal til lege nå torsdag så jeg er veldig spent:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det helt likt som deg, fjerde graviditeten på et år.. : ( Har termin i slutten av Januar.

 

Prøver alt jeg kan å holde meg rolig, veldig vanskelig! Vil ikke gi meg selv for mye håp, men det er jo noen ting som er anderledes denne gangen. Har fjernet en liten skillevegg, går på progesteron tillskudd og får akupuntur. Krysser fingrene for oss begge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 MA er nok det også Jeg var 13 uker på vei når jeg mista i januar, men det hadde antagelig ikke vært liv siden uke 6 eller 7. Er litt over 6 uker på vei nå, og har termin i midten av januar. Skal til tidlig ul i uke 9 for å se om jeg har kommet lengre denne gangen...spennende! Håper det går bra med oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lurte på om jeg hadde en vegg også, men alt så ok ut sist ul (før graviditet denne gang). Han gav meg blodfortynnende i tilfelle det kunne hjelpe. Jeg venter fortsatt svar på kromoson prøve pluss div. Hva er progesteron tilskudd og hvordan mener de at akupunktur hjelper? Ja det er ikke så lett å være helt upåvirket, men uansett går det bra til slutt tror jeg. Det er verdt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det er så fælt å gå så lenge og håpe og tro at alt står bra til og så har det ikke vært liv på lenge:( Og i tillegg har tro du at nå er det sikkert siden du er over de første 3 mnd...

Men heldigvis går livet videre og man må ikke gi opp. Du lykkes nok denne gangen skal du se:)

Når har du ca termin? Jeg har tror det blir 14.januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, siden jeg var over 3 mnd og trodde jeg var "trygg", så fikk jeg en liten knekk etterpå. Hadde jo begynt å tenke på barenvogn og greier. Så tør ikke helt stole på kroppen min nå:-) Tror jeg har termin rundt 15 januar, så nesten likt som deg! Hvor langt var du på vei de gangene du mistet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 10, 11 og 8 uker. De to første gangene begynte med blødninger og fikk konstatert på ul MA. Siste gang fikk jeg tidelig ul og den viste ingen tegn til liv i uke 8. Du føler sånn en sorg for det som kunne blitt og alle drømmer og planer du ubevisst lager deg. Denne gangen tror jeg jeg har en annen innstilling. Er velidig forbered på at det kan gå gale, men håper selvfølgelig at dette kan være lykketreffet. Jeg er jo uansett så fantastisk heldig som har en gutt på snart 3 år nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra idag var jeg på ul og fikk se et lite bankende hjerte. Alt vel så lang og jeg er veldig lettet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!!!!! Det er det jeg går å drømmer om!!! Det er jo super lovende når man har fått se hjerte, vi har aldri kommet så langt, og hååååper at vi vil det denne gangen!!!

 

Akupunturen skal hjelpe til med å styrke livmoren og gi bedre blodgjennomstrømmning.

 

Progesteron er det hormonet som hjelper utviklingen av fosteret i starten av svangerskapet, hvis kroppen ikke produserer nok vil ikke utviklingen gå som den skal. Det gis derfor ofte ved habituell abort, du har sikkert tatt prøver for å se om det er lavt hos deg. Det er en del av utredningen.

 

Masse lykke til!!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ bra heih!!!! Da håper vi det går bra videre også! Er enda 1,5 uke til jeg skla på ul så jeg prøver å tenke på alt mulig annet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...