Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Er dette uansvarlig av oss eller?... Reiser med mannen min, første tur alene uten gutten vår. Blir vekk i fire dager, og har begynt å grue meg litt. Er så redd det er for lenge å være vekk når han er så liten.. Hva mener dere andre mødre...
@nemone Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Går så fint, så fint - bare gutten deres kjenner de han skal være hos! Vesla vår har vært alene hos svigers mange ganger allerede og det går veldig fint. Var pyton å reise fra henne første gangen, men når jeg ser hvor glad hun blir når hun kommer dit - og hvor glade svigers er når hun kommer så er det bare fint. Vi savner nok henne mer enn hun savner oss ja, har ikke vært noe gråt og rop på mamma enda iallfall. Jeg føler meg ikke det minste uansvarlig - svigers passer så godt på henne at jeg er ikke bekymret i det hele tatt. Som sagt, tror det blir verre for deg enn for gutten din jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Om han ikke har vært uten dere tidligere syns jeg det blir mye med 4 dager. Ville startet med en dag først og sett det ann etter hvert.
Mille** Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Vi reiste bort for første gang forrige helg, snupp er 20,5 mnd gammel, og jeg har ikke vært klar for å reise fra henne før nå. Gruet meg masse, men det gikk veldig bra. Vi hadde øvd litt på forhånd da, hun har vært på overnatting hos bestemødrene og vært vekke fra oss ett og et halvt døgn i forbindelse med flytting. Hun hadde ikke spurt etter oss en eneste gang, kost seg masse med bestmødrene sine (var 2 dager hos mine foreldre, 2 dager hos pappans foreldre). Vi koste oss kjempemasse, første frihelga uten barn på 7 år! Syns vi fortjente det. Kos dere masse! )
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Tror d skal gå veldig bra jeg. Selv hadde jeg et stort inngrep da lille jenta vår var 10 mnd å jeg kunne ikke være mor for henne på 2 mnd!!! D var tøfft. Hun var til besteforeldre denne tiden, men da jeg ble frisk tok d ikke lang tid før vi kom tilbake igjen til dit vi var Skal sies at vi bodde isamme hus i 1,5 mnd, men hun merka godt at ikke mor var helt tilgjengelig (dette ble kanskje litt ekstremt, men det viser bare at 4 dager skal nok gå veldig så bra)
Monstermamma Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Godt for dere alle sammen, det!! Prøv å slapp av og kos deg! Gutten har det sikkert kjempebra hos de dere har betrodd ham til. Vi var borte fra barna 5 dg i april, de 2 siste dagene lengtet jeg meg nesten ihjel, men stor gjensynsglede kurerer det meste!! GOD TUR!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå