Gå til innhold

Pleace Kan noen hjelpe meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror min nåværende mann også har baby med en elskerinne. Er det noen steder jeg kan få opplyst hvem som er far til hans "elskerinnes" baby. er helt fortvilet :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff for en situasjon!!! Hva kan du vell gjøre?? Er det vanligt og akseptert med elskere/ inner???

Er jeg gammeldags??

Skrevet

Nei,men har rotet på telefonen og mailen i mine misstanker og funnet ting jeg ikke skulle ha funnet, er nå helt fortvilet og ønsker å finne hvem som står oppført som far til dette barnet, slik jeg kan få bekreftet eller avkreftet mine misstanker. Hufff av meg...skulle ikke snoket i privatlivet hannes, men hadde en sterk misstanke.Dette er noe som har foregått i lang tid og jeg vil bekrefte om det jeg tror om hannes dobbeltliv er sant.

Er det noen jeg kan snakke med for å finne ut om farskapet på hans evnt. nye barn...??

Skrevet

Om han skulle ha barn med noen andre og det står i papirene,vil han mest sansynlig også måtte betale barnebidrag. Og da vil det jo vises på evt lønnslipper eller banklapper. Det vil også stå på selvangivelsen.

Tror ikke det er noen måte å finne ut av,det er jo noe NAV og folkeregisteret har taushetsplikt om. Så om du har mistanke,så er kanskje det beste å spørre mannen din,ikke noe kjekt,men da vil du hvertfall få et svar og du slipper å gå å lure.

Det var slik mamma fant ut at pappa hadde "et barn på si",det sto oppført i selvangivelsen under barnebidrag (det var før da alt gikk gjennom trygdeetatens innkrevingssentral).

Håper det løser seg. Og god klem fra :

Skrevet

Jeg har ingen erfaringer med dette selv, men svarer likevel.

Jeg tenker at det er mange grunner til at du valgte å lete etter spor på at han har en elskerinne. Disse grunnene er det nok lurt å konfrontere han med for så å se hvordan han reagerer på det du sier. Dette kan være første steget i retning en innrømmelse fra han. Hvis han ikke sier noe, eller nekter alt, er det kanskje lurt å provosere mer fram?

Slik jeg ser det har begge brutt den andres tillit: Han ved å leve et "skjult liv", altså ha en elskerinne og du ved å snoke i hans ting på leting etter spor. For så vidt har ingen av dere rett til det dere gjør. Derfor ser jeg for meg at eneste vei ut av dette er at begge legger kortene på bordet og finner ut hvilken vei dere vil gå videre, om det er sammen eller hver for seg. Tenk på hva du vil bruke opplysningene til hvis du finner ut at han har et barn med elskerinnen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...