*3barns mamma* Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 og føler meg så fin. det er så kjekt når en kan få den følelsen:) sist graviditet var jeg veldi flink til å grave meg ned i joggeklær og har derfor vært bevist på å ikke gjøre det denne gang ( kunne blitt ganske varmt i sommer med store bukser og tskjorter) men jeg er en som ikke bare får mage ved graviditeten og har lett for å ikke føle meg som den fineste gravide. men i dag følte jeg meg kjempe fin:) ville bare spre det ut i verden at jeg er så gla i dag:) hehe.. er 27uker nå og håper at toppene vil gjøre susen til slutten og at jeg kan føle meg vell de 3mnd jeg har igjen. ha en fin dag alle sammen. håper andre også har hatt en fin dag i dag..
Dragemor Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Helt enig. Det er herlig å gå i mammatopper! Jeg har handla topper på hennes, indiska og gina tricot. Hvor er det du har fått tak i dine?
kaur *har født!* Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Dro kortet i dag, jeg også. Det ble nok litt dyrt....men søren heller! Når mannen så gjerne vil har et barn til, må han regne med at det koster litt ;-))))))) Man må jo ha litt sommertøy, og føle seg litt fresh! Eneste kommentaren jeg fikk når jeg kom hjem, var at det kan jeg bruke til neste gang. - Som om det kommer til å skje. Hah!
*3barns mamma* Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2007 jeg kjøpte mine på hennes og mauritz:) kjempe fine og gode å gå i til sommeren:) ha en fin dag dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå