happyH Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 vi har kjøpt et stellebord som vi tenke å ha på badet, men på badet er det trangt nok fra før, så nå lurer vi på om en stellekommode på barnerommet kanskje kan være like greit.. Synes det virker litt upraktisk med stell på et rom uten vann, men det hadde vært godt å slippe å ommøblere badet hver gang vi skal inn i vaskemaskina også.. Noen med erfaring??
VinterSol+2 Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 stellematte på vaskemaskina, og våtservietter på rommet? i min mening mest praktisk å ha de fleste stell der det er vann da.
LilleMy med nr3 Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 jeg hadde stellebordet på barnerommet den første tiden (fordi vi pusset opp badet) var helt greit det egentlig, brukte som regel våtservietter og om kvelden brukte jeg en liten balje til å vaske godt i
Lillegutt og jeg Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Badet her er også ganske lite... og tørketrommelen har fått plassen oppe på vaskemaskinen... Har kjøpt stellebord som er festet til veggen, og vippes ut! Vil gjerne ha stellebordet på det rommet hvor jeg kan ha det varmt og godt i tilllegg til å ha vann i nærheten! Helt perfekt spør du meg! Sånne stellebord er ganske dyre hvis du kjøper nytt, men jeg fant en brukt (og kjempefint!!) på Finn.no:)
Marolla Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Ikea har stellebord til ca 600 kroner som du kan vippe opp mot veggen. Vi skal selv bruke vaskemaskina.
happyH Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2007 på vårt lille bad er ting stablet i høyden, og tørketrommelen står oppå vaskemaskina - så der kan vi dessverre ikke legge noen stellematte. temperaturmessig er det kanskje også best å stelle på badet - det er jo ikke like godt og varmt på soverommet..
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Jeg hadde stellebord på barnerommet med min første,da hadde vi ikke plass på badet. Dette fungerte helt fint. Ved bleieskift brukte jeg stortsett å vaske stumpen under rennede vann på badet og tulle inn i håndkle og stelle på rommet. Brukte våtservietter også. Og bad tok vi i karet på baderommet. Og tok henne med på stellebordet på barnerommet igjen for resten av stellet;-)
happyH Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2007 vi har kikket på stellebord som kan festes til veggen, men vi har rett og slett ingen vegg som det kan festes på. Hvis vi skal feste det i riktig høyde må vi demontere en skaprekke, og hvis vi monterer det litt lavere får vi ikke opp døra på vaskemaskina.. haha..må nesten le.. det er bare så håpløs planløsning på det badet!! takk uansett for gode tips!
VinterSol+2 Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 hm, du kan ikke skaffe sånt gammeldags stellebord/badebord som du kan klappe sammen da? de er jo ganske så praktiske. (sånn plastlomme under stelletoppen som du kan fylle med vann, om du forstår?
♥ McQueen♥ Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 Vi har vært å kjøpt en vanlig kommode på Ikea i dag til nesten 700,- som vi skal ha ute i gangen. Har ikke plass til stellebord på badet og har funnet ut at å ha en kommode, med stellematte i gangen som er vegg i vegg med badet er den beste løsningen for oss...
meieriet Skrevet 21. mai 2007 #11 Skrevet 21. mai 2007 Kjenner flere som har hatt stelleplass på kjøkkenet pga trange bad. Der har man jo også vann tilgjengelig. Vi har ikke bad på hytta og da må vi også ty til kjøkkenbenken. Fungerer helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå